Oferte noi destinate persoanelor fizice, lansate de BRD Groupe Societe Generale

brdPensionarii ieșeni au posibilitatea de a-și primi pensia direct în contul curent cu card Maestro atașat, odată cu lansarea de către BRD Groupe Societe Generale a ofertei ”Senior”, destinată vârstnicilor, un mijloc de plată comod, cu o mulțime de avantaje, printre care se numără plata facturilor cu comision zero, reduceri, facilități și alte gratuități la utilizare. Tot în cadrul acestei oferte este inclus și ”Depozitul 1000” cu dobândă preferențială (dobândă fixă, garantată pe toată durata de constituire a depozitului și un bonus special de 0,25 puncte procentuale la lei și în euro). Oferta ”Senior”, alături de celelalte pachete și servicii destinate persoanelor fizice, aflate în portofoliul BRD Groupe Societe Generale, au fost prezentate de conducerea sucursalei ieșene a băncii ieri, în cadrul unei conferințe de presă, care a avut loc la sediul unității. Dumitru Virtu, directorul executiv al BRD Groupe Societe Generale – sucursala Iași, a declarat că produsele și serviciile destinate persoanelor fizice sunt disponibile în acest moment în toate unitățile băncii din cele trei județele deservite de filialaă, respectiv Iași, Botoșani și Vaslui. Pe lângă oferta ”Senior”, BRD a lansat alte câteva pachete speciale pentru persoanele fizice, respectiv ”Sprint” (destinată adolescenților cu vârsta între 14-18 ani), ”Student” (studenți, persoane cu vârsta peste 18 ani), ”Clasic” (o gamă completă de servicii bancare de bază), ”Select” (servicii bancare și avantaje suplimentare), ”Premium” (servicii bancare dedidacte clienților VIP), la care se adaugă pachetul ”Drum bun”, dedicat clienților care pleacă în străinătate, respectiv pachetul ”E-click”, special pentru cumpărături online. Un alt serviciu important, aflat exclusiv în portofoliul BRD Groupe Societe Generale, îl reprezintă campania ”BRD – Western Union”. După cum a precizat Roxana Hănțăscu, director Clientele Retail în cadrul sucursalei ieșene a băncii, campania se desfășoară în perioada 8 aprilie – 30 iunie 2013, fiind dedicată tuturor persoanelor fizice, clienți sau non-clienți BRD, care trimit sau primesc bani prin Western Union, utilizând rețeaua de agenții BRD. Prsoanele care realizează minimum două tranzacții  Western Union de orice tip, prin intermediul agențiilor BRD, fără limită de sumă, participă automat la tragerea la sorți de la finalul campaniei. Tragerea la sorți a câștigătorilor campaniei, cu premii totale în valoare de 15.000 de euro (120 de premii a câte 100 de euro plus trei premii a câte 1.000 de euro), va avea loc pe 26 iulie 2013. În ceea ce privește oferta de credite imobiliare/ipotecare ”Habitat” privind achiziționarea sau construcția de locuințe, perioada de creditare este de 30 de ani, dobând fiind una atractivă, indexabilă, diferențiată în funcție de avans și de perioada de creditare, cu un avans începând de la 5%. În plus, oferta conține o sumă suplimentară de bani pentru cheltuieli conexe (evaluarea locuinței, norat, etc.) plus o perioadă de grație de până la 12 luni pentru construcția de locuințe. După cum a anunțat directorul executiv al BRD Groupe Societe Generale – sucursala Iași, Dumitru Virtu, pentru toamna acestui an, banca pregătește alte surprize plăcute destinate clienților personelor fizice.

EDMOND MACRI