Primul Call Center al Serviciului Public de Ocupare (SPO) din România devine funcţional, începând de luni, iar specialiştii Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă (ANOFM) răspund la telefonul 021/4444-000 şi oferă informaţii şi îndrumare şomerilor şi persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă, a declarat vineri, directorul adjunct în ANOFM, Elena Baboi, manager al proiectului european prin care este cofinanţat acest call center.”Obiectivul de creştere a calităţii şi eficienţei serviciilor furnizate de ANOFM va fi atins prin dezvoltarea unui call center care, telefonic, va furniza informaţii şi îndrumare şomerilor şi persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă, referitoare, printre altele, la posturi vacante în ţară şi străinătate, burse ale locurilor de muncă, oferte de formare profesională, legislaţia în vigoare, indemnizaţia de şomaj”, a declarat Elena Baboi. Aceasta a precizat că, deocamdată, programul de funcţionare este de luni până joi între orele 9.00-16.00, iar vineri de la 9.00 la 13.00.