”Rossini” și ”Verdi” din cadrul Congres Hall Palas, cele mai noi și elegante săli de evenimente din Iași

palas1 De curând, centrul de evenimente din ansamblul Palas a inaugurat două noi săli, cu o capacitate totală de peste 300 de persoane. Congress Hall Palas este destinat organizării de manifestări la nivel regional, precum seminarii, conferinţe, prezentări corporative, întâlniri de afaceri şi ceremonii particulare. ”Sălile sunt amplasate pe Strada Palat, în apropierea Turnului de Strajă. Sala Rossini are o capacitate de 170 de persoane, fiind caracterizată de un design romantic, care conferă o atmosferă imperială oricărui eveniment. Elementul central al locaţiei îl reprezintă un somptuos candelabru din cristal, iar decorul elegant este completat cu detalii din materiale de cea mai bună calitate, precum granitul. Sala Verdi are o capacitate de 130 de locuri, fiind perfectă pentru petrecerile rafinate şi remarcându-se printr-un decor feeric. Ambele locaţii sunt completate de o terasă suspendată, un loc special, cu vegetaţie bogată, în care se pot organiza evenimente şi de unde invitaţii Congress Hall Palas pot admira priveliştea Palatului Culturii şi a grădinii. Reunite, sălile Verdi şi Rossini pot găzdui peste 300 de persoane, impresionând printr-un sistem modern de iluminat şi oferind un ring de dans extins”, se precizează într-un comunicat al Departamentului PR al Iulius Group. Sălile ”Verdi” şi ”Rossini” se alătură celorlalte trei locaţii din cadrul Congress Hall Palas – Chopin, Vivaldi şi Mozart – amplasate la ultimul etaj al mall-ului. Cele trei săli suntelegante, generoase ca spaţiu şi pot găzdui de la 60 până la 600 de persoane. Calitatea serviciilor şi facilităţile puse la dispoziţie de Congress Hall Palas sunt motivele pentru care companii de renume şi numeroase persoane aleg să îşi desfăşoare evenimentele importante în aceste locaţii. În primul an de funcţionare, Congress Hall Palas a găzduit Campionatul Mondial de Şah pentru Amatori, Noaptea Devoratorilor de Publicitate, Business Days, TEDxIaşi, întâlniri corporate ale unor prestigioase companii, simpozioane şi congrese medicale internaţionale, precum  şi conferinţe de specialitate. Totodată, în locaţiile din ansamblul Palas s-au organizat zeci de evenimente private, petreceri de nuntă, botez, banchete şi aniversări. (E.M.)