Distragerea atenţiei la volan este o problemă semnificativă, care se răspândeşte dincolo de limitele geografice, culturale sau de vârstă. Conform Organizaţiei Internaţionale pentru Prevenirea Accidentelor Rutiere, 90% din accidente sunt cauzate de eroarea conducătorului auto. Această problemă a fost alimentată şi de cererea curentă a consumatorilor de a fi conectaţi tot timpul şi peste tot, inclusiv la volan. La show-ul auto IAA 2013, din Frankfurt, Germania, (12-22 septembrie), Delphi Automotive, PLC (NYSE: DLPH), va prezenta conceptul de autovehicul ‘MyFi® Connectat la Siguranţă’ (intrarea 5.1, stand B06). Acest vehicul inovator va demonstra cum tehnologiile care privesc divertismentul, informarea şi siguranţa pot lucra împreună pentru ca şoferii şi pasagerii să rămână conectaţi, dar în acelaşi timp să circule în siguranţă. Delphi va mai veni totodată cu tehnologii de ultimă oră, care satisfac cerinţele de 5 stele rating pentru Euro NCAP – la capitolul siguranţă şi care facilitează trecerea la conducerea autonomă. Compania va detalia totodată şi informaţii suplimentare despre lansarea în producţie a primului sistem de radar şi fuziune a datelor vizuale (RACam) din lume. “Scopul companiei Delphi este să ajute şoferul să menţină privirea la drum, mâinile pe volan şi mintea concentrată pe misiune,” a spus Michael Gassen, Preşedinte Delphi Europa, Orientul Mijlociu şi Africa. “MyFi, RACam şi alte tehnologii Delphi pentru siguranţă lucrează pentru a face toate acestea şi pentru a permite în acelaşi timp conducătorilor auto să rămână conectaţi în siguranţă”. Delphi va mai prezenta, de asemenea, cel mai nou sistem de injecţie pentru motoarele diesel şi benzină. “Până în 2020, standardele europene privind emisiile vor solicita ca o maşină nouă, de nivel mediu, să nu emită mai mult de 95 de grame de CO2 pe kilometru, comparativ cu 130g/km în 2015, cerinţe similare fiind legiferate aproape în toate regiunile lumii,” a spus Gassen. “Sistemul Delphi cu injecţie directă, pentru motoarele diesel şi benzină, poate ajuta producătorii mondiali de vehicule să respecte aceste standarde riguroase şi îi ajută să ofere vehicule mai verzi şi mai eficiente din punct de vedere al consumului de combustibil, fără a face un compromis faţă de performanţă”. (E.M.)