Au fost desemnați câștigătorii campaniei de vară, organizate de Cinema City

cinema-cityCampania de vară „Fii Star de Cinema City și Câștigă Premii ca în Filme” desfășurată în perioada 12 iulie – 31 august s-a încheiat. Extragerea marilor premiia făcut trei oameni fericiți:Bogdan Martin, Istrate Valentin Ionel și Florin Perde. Noul posesor al unui autoturism Mitsubishi ASX a fost desemnat în urma unei trageri la sorți organizate în incinta cinematografului Cinema City Cotroceni.Bogdan Martin are 33 de ani și este din Timișoara. Câștigătorul unui sejur de 5 stele în Republica Dominicanăeste din Bacău și a câștigat cu un talon completat la Cinema City Brăila, iar cele două biletele de avion Lufthansapentru orice destinație din Europa au plecat către Cluj-Napoca. Peste 140.000 de taloane au fost completate în perioada desfășurării promoției, în toate cele 15 cinematografe Cinema City din țară. Toți cei care au cumpărat bilete la film au primit un număr proporțional de tichete răzuibile, fiecare participant având șanse egale de câștig. Peste 500.000 de premii au fost oferite pe tot parcursul campaniei promoționale, iar toți cei care au ales să se bucure la Cinema City de cele mai noi filmeîn sezonul estival, au putut câștiga o mulțime de premii instant: bilete gratuite, meniuri și băuturi răcoritoare, dulciuri Mars, CD-uri Cat Music, abonamente fitness World Class sau vouchere de reducere pentru pachete de turism. “Le mulțumim tuturor celor care au ales vara aceasta să își petreacă timpul liber în cinematografele Cinema City din întreaga țară și ne bucurăm că am reușit să facem fericiți atât de mulți clienți, atât prin intermediul premiilor instant, care au ajuns la peste 500.000 de persoane, cât și prin acordarea celor 3 mari premii. Campania de vară cât și filmeledin acest sezon au atras foarte mulți cinefili, ceea ce ne face să credem din nou, că Cinema City este locația preferată pentru iubitorii de producții de calitate”, a afirmatMălina Marinescu-Sandu, Brand Manager Cinema City România. Campania a beneficiat de o promovare intensă, prin toate canalele media inclusiv pe  site-ul www.cinemacity.ro, cât și pe pagina oficială de Facebook Cinema City România http://www.facebook.com/CinemaCityRomania, care a crescut în perioada promoției cu aproxmativ 60.000 de fani. Multiplexurile Cinema City oferă clienților cele mai bune facilități, cele mai moderne tehnologii și cea mai bună calitate a serviciilor, la cele mai înalte standarde ale industriei la nivel internațional. La nivel național, Cinema City operează 15 multiplexuri în București, Ploiești, Pitești, Iași, Timișoara, Arad, Cluj, Târgu Mureș, Bacău, Baia Mare, Brăila și Constanța. În România, compania a ajuns la un număr de 142 de săli și 25.986 de locuri, consolindându-și poziția de lider al pieței. (E.M.)