Proiectul FII Practic, organizat de către Facultatea de Informatică Iaşi împreună cu Asociaţia Studenţilor Informaticieni Ieşeni, urmăreşte oferirea unor training-uri calitative, moderne şi practice studenţilor şi liceenilor ieşeni, în arii relevante din domeniul IT şi din domeniul project & business management.
Prin iniţierea şi continuarea acestui proiect, Facultatea de Informatică Iaşi şi Asociaţia Studenţilor Informaticieni Ieşeni îşi propun să aibă un impact asupra nivelului de pregătire al studenţilor şi elevilor ieşeni . FII Practic crede în dezvoltarea multilaterală – personală, profesională şi socială – şi în conceptul „Learning by doing”, investind direct în cunoştinţele participanţilor.Pornit în 2012 cu patru arii de training – Dezvoltare Aplicaţii Web, Design Grafic, Dezvoltare Aplicaţii Android şi Project Management – având 497 de aplicanţi şi 188 de participanţi selectaţi, proiectul a cunoscut o dezvoltare şi o creştere continuă, în 2013 adăugând o arie nouă – Game Development – şi împărţind aria Dezvoltare Aplicaţii Web în două sub-arii – Web Development Front-End şi Back-End – pentru a oferi un volum mai mare şi mai relevant de informaţii participanţilor. Astfel, în 2013 s-au înscris 1114 aplicanţi şi au fost selectaţi 352 participanţi.În 2014, proiectul îşi propune un target de 1500 aplicanţi şi 475 participanţi selectaţi, cărora să le ofere în continuare un cadru special în care să aprofundeze, pe lângă ariile din anii anteriori, şi cunoştinţe din iOS Development, Management Antreprenorial, Business Analysis şi AngularJS. În perioada 1 martie – 13 aprilie 2014 se va desfășura proiectul FII Practic, organizat de către Facultatea de Informatică Iaşi împreună cu Asociaţia Studenţilor Informaticieni Ieşeni, urmărind oferirea unor training-uri calitative, moderne şi practice studenţilor şi liceenilor ieşeni, în arii relevante din domeniul IT şi din domeniul project & business management.Grăbește-te, înscrierile au loc până pe data de 23 februarie! Training-urile FII Practic se vor întinde pe perioada a 7 sesiuni, după programul următor:Sesiunea 1: 1 – 2 martie;Sesiunea 2: 8 – 9 martie;Sesiunea 3: 15 – 16 martie;Sesiunea 4: 22 – 23 martie;Sesiunea 5: 29 – 30 martie;Sesiunea 6: 5 – 6 aprilie;Sesiunea 7: 12 – 13 aprilie.
Sesiunile de training au fost concepute astfel încât să avantajeze atât participanţii care nu au experienţă în domeniile IT sau Project & Business Management, cât şi pe cei care deţin deja unele cunoştinţe, astfel încât ele sunt accesibile tuturor aplicanţilor.Sesiunile de training vor fi finalizate printr-un proiect în cadrul căruia cursanţii se vor folosi de cunoştinţele acumulate în cele 7 săptămâni; proiectul va primi feed-back din partea tuturor îndrumătorilor şi a trainerilor.