PALAS IAȘI ADUCE ÎN PREMIERĂ ÎN REGIUNE STARBUCKS, CEL MAI MARE LANȚ DE CAFENELE DIN LUME

palas1Palas Iaşi, cea mai cosmopolită destinaţie de cumpărături şi loisir din regiune, vine cu o nouă surpriză, mult aşteptată de clienţi. În premieră, Palas le aduce ieşenilor şi locuitorilor din nord-estul ţării renumitul retailer mondial de cafea Starbucks. Mai mult, iubitorii brandului vor avea ocazia să savureze sortimentele îndrăgite nu în una, ci în două cafenele Starbucks.

 

„Prin noile inaugurări, compania Iulius Group marchează cel de-al treilea parteneriat încheiat cu Starbucks în reţeaua naţională de mall-uri, după Iulius Mall Cluj şi Iulius Mall Timişoara. Acest parteneriat este un reper pe piaţa de profil, ansamblul urbanistic Palas fiind primul proiect de retail din România în care Starbucks va deschide două locaţii, în mall şi în parc. Starbucks oferă în sine o adevărată experienţă socială şi ne bucurăm că aceasta devine accesibilă şi clienţilor Palas Mall şi angajaţilor United Business Center, componenta office a ansamblului”, a declarat Oana Diaconescu, Head of Retail Iulius Group.

 

„Prin noua cafenea Starbucks deschisă la Iași facem încă un pas în strategia noastră de dezvoltare. Am decis să fim prezenţi în cel mai frumos oraş din inima Moldovei pentru a le oferi ieşenilor experienţa Starbucks și atmosfera specială a cafenelelor noastre”, a declarat Costin Gheorghiu, District Manager Starbucks România.

 

Cafeneaua Starbucks din Palas Mall, situată în zona intrării principale, va avea o suprafaţă de 150 mp, iar vara va fi completată de o terasă de 100 mp. Clienţii se vor delecta cu cele mai bune specialităţi de cafea din lume şi în ambientul relaxant al parcului Palas, unde Starbucks va avea o locaţie cu o suprafaţă deosebit de generoasă, de 250 mp, la care se adaugă o terasă de 270 mp.

 

Una dintre cafenele va reprezenta o locație – destinație, iar cealaltă va fi axată pe conceptul de take-away. În ambele spaţii, clienții vor găsi cele mai populare și iubite sortimente de băuturi StarbucksCaramel Macchiato, Caffè Latte,Cappuccino, gama de băuturi reci Frappuccino, dar și ceaiuri și ciocolată caldă, alături de o gamă variată de prăjituri și produse de patiserie. De asemenea, vor putea achiziționa pentru acasă ceaiuri și cafele boabe, precum și căni, termosuri și accesorii pentru preparat cafeaua.

 

Starbucks este locul perfect pentru cei care vor să-şi bea cafeaua în tihnă şi să răsfoiască un ziar, precum şi pentru cei care petrec mai mult timp, alături de prieteni, la o cană de ceai sau o ciocolată caldă. „Iar de acum înainte îi vom răsfăţa şi pe cei din Iaşi cu cele mai bune sortimente de cafea din lume, muzică plăcută, ceaiuri fine şi dulciuri delicioase”, a mai declarat Costin Gheorghiu.

 

În reţeaua naţională de mall-uri a companiei Iulius Group, brandul Starbucks este prezent la Iulius Mall Cluj (din anul 2008) şi la Iulius Mall Timişoara (din anul 2009).

 

Despre Starbucks

 

Încă din 1971, odată cu deschiderea primului magazin în Pike Place, Seattle, Starbucks Coffee Company a fost dedicată recoltării, procesării și comercializării echitabile a celei mai bune cafele arabica. În prezent, cu peste 20.000 de cafenele în întreaga lume, Starbucks este cel mai mare retailer de cafea de specialitate la nivel mondial.

 

Istoria Starbucks începe în Seattle, în 1971, când primul magazin a fost destinat vânzării de cafea boabe. Din 1976 magazinele au început să servească și cafea, iar abia din anul 1986, odată cu venirea la conducere a lui Howard Schultz, Starbucks a introdus arta espresso și a început să servească băuturile atât de îndrăgite azi.

 

În România, Starbucks a intrat pe piață în anul 2007, cu prima cafenea deschisă în Bucureşti. În prezent, există 11 cafenele la nivel național – opt situate în București, una în Constanța, una în Cluj-Napoca și una în Timișoara.

 

Despre Palas Iaşi

 

Ansamblul urbanistic Palas, dezvoltat în Iaşi de compania Iulius Group, este singurul proiect mixt de tip „lifestyle center” din România şi cea mai mare investiţie în real estate din afara Bucureştiului, în valoare de peste 265 milioane de euro. Cu un trafic anual de peste 12,2 milioane de persoane, Palas este principala destinaţie de shopping & leisure & entertainment din regiune, adresându-se ieşenilor, locuitorilor din judeţele limitrofe, precum Bacău, Vaslui, Suceava, Botoşani, Neamţ, şi celor din Republica Moldova.

 

Palas cuprinde: Palas Mall, Palas Shopping Street, United Business Center – 4 clădiri de birouri clasa A, hotel de 4*,centru de evenimente, parc şi spaţii verzi de peste 50.000 mp şi cea mai mare parcare subterană din România, cu aproximativ 2.500 de locuri.

 

Printre brandurile din Palas Mall se numără: H&M, Massimo Dutti, Zara, Pull&Bear, Bershka, Stradivarius, Camaïeu, Oysho, Tommy Hilfiger, C&A, Stefanel, Swarovski, New Look, Douglas, Humanic, LC Waikiki, Hervis Sports, Motivi, L’Occitane, Sephora, Intersport, Ecco, Il Passo, Fratelli Lounge & Club, KFC Drive Thru, Subway, Auchan City etc.

 

Departamentul PR

W: www.palasiasi.ro www.palasmall.ro

E: pr@palasiasi.ro