Flux

Circa 87% dintre românii din mediul urban intenționează să ofere cadouri de 1 și 8 martie

martieCirca 87% dintre românii din mediul urban intenționează să ofere cadouri de 1 și 8 martie, majoritatea (89%) flori, mărțișoare (86%) și dulciuri (71%), conform unui studiu remis, miercuri.Chestionați în legătură cu persoanele pentru care intenționează să cumpere cadouri, bărbații au mai întâi de toate grijă de soție sau parteneră (84%) și de mamă sau soacră (81%). Colegele sunt luate în calcul de numai 49% dintre bărbați, conform studiului CAWI-Bus realizat de Exact Cercetare și Consultanță. Mama/soacra se regăsește pe lista priorităților și în cazul femeilor (87%), aceasta fiind urmată de prietenă (58%) și de colegă (42%). Tinerii intenționează să ofere cadouri mamelor/soacrelor (95%), amicelor (58%), colegelor (50%) și bunicelor (45%). Cu ocazia sărbătorilor primăverii, 89% dintre românii din mediul urban intenționează să ofere flori. Pe poziția a doua se situează mărțișoarele (86%), iar pe cea de-a treia, dulciurile (71%). De subliniat că una din trei persoane care intenționează să ofere dulciuri de 1 și 8 martie le iau în calcul pe cele făcute în casă, iar una din cinci pe cele bio. Hypermarketul și supermarketul sunt opțiunile a 48% și, respectiv, 40% dintre respondenți atunci când se referă la locul de cumpărare a cadourilor. Pentru dulciurile pe care le vor oferi cu ocazia zilelor de 1 și 8 martie, 34% dintre români intenționează să aloce un buget cuprins între 30-50 de lei. Comparativ cu femeile, bărbații intenționează să aloce bugete mai mari cadourilor reprezentate de dulciuri. Astfel, 22% menționează bugete cuprinse între 70-100 lei (cu 7% peste procentajul înregistrat în rândul femeilor), iar 15% de peste 100 de lei (cu 8% mai mult decât procentajul femeilor care menționează această sumă). Volumul eșantionului a fost de 1.018 respondenți, dintre care 883 intenționează să ofere cadouri de 1 și 8 martie și 627 intenționează să achiziționeze dulciuri cu aceste ocazii. Respondenții au fost selectați din panelul Exact Cercetare și Consultanță, care conține 43.000 de respondenți, chestionarul fiind administrat prin internet.

Related Articles

Back to top button