Renault a prezentat un plan ambițios ce vizează extinderea în Orientul Mijlociu până în 2017, prin lansarea de 11 noi modele ce vor fi disponibile în regiune în următorii trei ani, transmite TradeArabia News Service.
Producătorul auto francez vrea să vândă 75.000 de vehicule și să-și tripleze cota de piață în Orientul Mijlociu la 3% până în 2017.
Peyman Kargar, vicepreședinte Renault pentru Africa, Orientul Mijlociu și India, a afirmat: ‘Orientul Mijlociu este o regiune cheie pentru compania noastră. Am construit un plan ambițios pe trei ani pentru a ne majora gradual cota de piață. Anul 2015 va arăta care sunt planurile noastre de viitor’.
Compania franceză se bazează pe prețul convenabil al modelelor din gama entry level, cum ar fi Duster, și pe cererea în creștere pentru noi modele, cum ar fi Symbol, Dokker Van, Zoe, Clio R S și Captur.
Renault a înregistrat anul trecut o creștere de 39% a vânzărilor în Arabia Saudită, Bahrein, Emiratele Arabe Unite, Kuweit, Oman și Qatar (Consiliul de Cooperare al Golfului — GCC).
Cele mai bine vândute modele Renault în Arabia Saudită și în Emiratele Arabe Unite au fost anul trecut Duster și Fluence.
Cel mai bine vândut vehicul Renault din 2014 a fost SUV-ul Duster, comercializat atât sub marca Renault, cât și Dacia, 395.000 de exemplare din acest model fiind vândute anul trecut. Urmează Renault Clio (379.000 de unități) și Logan, vândut sub ambele mărci, cu 235.000 de unități livrate.
Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit în opt ani un jucător de notorietate pe piața auto europeană.