Curs de formare pentru furnizorii de servicii sociale, organizat de Asociația ”Salvați Copiii” Iași  

Asociaţia ”Salvaţi Copiii” – filiala Iaşi, în parteneriat cu Centrul Judeţean de Resurse şi Asistenţă Educaţională, organizează în perioada 31 martie – 3 aprilie, în cadrul proiectului ”Schimbări mici, diferențe MARI!”, co-finanțat printr-un grant din partea Elveției, prin intermediul Contribuției Elvețiene pentru Uniunea Europeana extinsă, cursul de formare ”Marketing social, imagine și fundraising”, pentru reprezentanţii Reţelei regionale a furnizorilor de servicii sociale, destinate copiilor şi familiilor vulnerabile. În cadrul cursului, care se va desfășura la Gura Humorului, membrii rețelei din Regiunea de Nord-Est vor primi informații și vor lucra împreună în vederea dezvoltării capacităţilor organizaţionale ale furnizorilor de servicii sociale, adaptate noului context socio – economic. ”Cursul are drept obiectiv creşterea nivelului de pregătire a participanţilor în domeniul marketing-ului social și al strângerii de fonduri-fundraising. Tematica propusă membrilor rețelei conţine: contextul atragerii de fonduri în România; motivațiile donatorilor individuali și din sectorul de afaceri; tipuri de evenimente, organziare, echipă, motivații; lucrul cu sectorul de afaceri – elaborarea cererilor de sponsorizare; planul de atragere de fonduri și pașii următori. Partea teoretică a cursului va fi completată de o parte practică, în vederea aplicării cunoştinţelor obţinute şi dezvoltării abilităţilor necesare, utile în propriile organizaţii/instituţii, prin sesiuni de lucru în grup și individuale”, a declarat Corina Mighiu, coordonatorul proiectului. Întregul proiect, precum și evenimentele ce se vor desfăşura în cadrul acestuia, sunt înscrise în demersul de Responsabilizare Socială demarat de Societal (reţea naţională de ONG-uri) şi, ca urmare a angajamentului său, va purta marca “Eveniment responsabil”. Responsabilitatea socială este un principiu important al dezvoltării durabile, motiv pentru care politica generală de management a proiectului încearcă să răspundă celor patru indicatori de responsabilitate socială: indicatorii sociali, de mediu, economici şi de guvernanţă. (E.M.)