Avalanșă de oferte pentru reabilitarea infrastructurii rutiere din zona mal drept Bahlui

oferte mal drept bahluiNu mai puțin de șapte firme și asociații au depus oferte pentru execuția lucrărilor de reabilitare a infrastructurii rutiere în zona industrială a municipiului Iași – zona mal drept Bahlui, proiect inclus pe Axa prioritară 1 din cadrul Programului Operațional Regional (POR) al Uniunii Europene. Potrivt unei informări a Biroului d epresă al Primăriei, cei șapte ofertanți sunt: Asocierea SC Con Ted Company cu SC Constructii Gabap SRL, pentru suma de 34.443.592,71 lei, SC Tech Bau Spa Italia (35.597.252,57 lei), Asocierea SC Danlin XXL cu SC Emviro Construct și Conex Trust SA (35.468.555, 31 lei), Asocierea SC Victor Construct cu SC Eky Sam (34.620.400, 65 lei), Asocierea SC Viarom SA cu SC Conest SA (32.102.549,08 lei), Asocierea SC Geiger Transilvania cu SC Loyal Impex (30.632.158,54 lei) și Asocierea SC Geprocon SA cu SC Transmir (35.324.288,48 lei), sume fără TVA. Proiectul privind reabilitarea infrastructurii rutiere în zona industrială a municipiului Iași – mal drept Bahlui, în valoare de 13 milioane de euro, care include și zona Șoselei Naționale, prevede, printre altele, reabilitarea troturarelor, realizarea unei piste pentru bicicliști și canalizare pentru cablurile electrice, toate cuprinse pe tronsonul Podu de Piatră – Podul ”Sf. Ioan”, obiectivele specifice ale acestuia fiind dezvoltarea accesibilității și conectivității infrastructurii urbane din municipiul Iași, prin reabilitarea și modernizarea pe parcursul a nouă luni, a 6.235,61 metri de străzi, grupate pe Splai Drept Bahlui. Străzile sunt grupate în mai multe tronsoane, după cum urmează: tronsonul I (tronson nou proiectat) – Șoseaua Națională – Pod Podu Roș, în locul căii ferate a tramvaiului – se desfășoară paralel cu strada Șoseaua Națională, pe sectorul cuprins între km 0+243,51 și intersecția Podu Roș și înlocuiește traseul liniei de tramvai existent pe acest traseu. Vor fi amenajate 86 de locuri de parcare și opt locuri pentru persoanele cu dizabilități. Strada nouă va avea sens unic de circulație, înspre sensul giratoriu din Podu Roș. Se va amenaja, de asemenea, o stație de autobuz cu alveolă; tronsonul II (tronson reabilitat) – Podu Roș – Pod Tudor Vladimirescu – se desfășoară doar într-un singur sens, având direcția dinspre Podu Roș spre Tudor Vladimirescu; tronsonul III (tronson reabilitat) – Pod Tudor Vladimirescu – Pod Metalurgie, în lungul Bulevardului Chimiei); tronsonul IV (tronson modernizat) – Pod Pod Metalurgie – Pod ”Sf. Ioan”, în lungul Bulevardului Chimiei- lucrări de ramforsare a părții carosabile, refacerea trotuarelor și execuția unor canalizații pentru montarea unor cabluri în subteran, pe ambele părți ale străzii: tronsonul V (tronson reabilitat) – Strada Șoseaua Națională, în lungul străzii Șoseaua Națională. (E.M.)

 

One comment

  1. Si va castiga Asocierea SC Viarom SA cu SC Conest SA (32.102.549,08 lei), adica firmele de casa ale lui Nichita.