Peste 400 de studenți și absolvenți cu studii în străinătate și reprezentanții a 10 companii de top din mediul privat au participat, pe parcursul a trei săptămâni, în perioada 24 iunie – 15 iulie, la a patra ediție a evenimentului de cariere „Hai Acasă!”, organizat de Liga Studenților Români din Străinătate. Potrivit unui comunicat al ligii remis vineri AGERPRES, oferta celor zece companii din mediul privat — Accenture, Deloitte, Schaeffler România, JTI, Pfizer, A&D Pharma, Raiffeisen Bank, Stefanini, Genpact și Bosch Group România — a constat în 70 de internshipuri și locuri de muncă, atât entry-level, cât și adresate tinerilor profesioniști, care au reunit în total peste 270 de aplicări din partea participanților. Evenimentul „Hai Acasă!” a presupus două componente complementare — una online, care a avut loc în intervalul 24 — 30 iunie și 2 — 15 iulie pe platforma EventLink360, precum și evenimentul central, offline. Cel de-al doilea a avut loc pe 1 iulie la Seneca Anticafe din București, unde companiile participante au putut face cunoștință și interacționa cu candidații în mod direct. Potrivit organizatorilor, „Hai Acasă!” este un eveniment dedicat tinerilor cu experiență academică în străinătate, având drept scop crearea unei legături cu angajatorii interesați de această resursă umană pregătită la universități de prestigiu din întreaga lume. Evenimentul este parte integrantă din inițiativa SMART Diaspora și servește la punerea în practică a celui de-al treilea obiectiv strategic al propunerii de politici publice adresate de către Liga Studenților Românii din Străinătate Guvernului României și anume: „Sprijinirea integrării în sectorul public și în mediul privat din România”.