Cu ocazia începerii anului școlar, Primăria municipiului Iaşi, prin Direcţia de Asistenţă Comunitară (DAC), organizează cea de-a șasea ediție a campaniei de ajutorare a copiilor din familiile defavorizate, din clasele 0-IV. Cu acest prilej sunt vizați 1.500 de beneficiari ai serviciilor sociale oferite de Primăria municipiului Iaşi, prin Direcţia de Asistenţă Comunitară, ocazie cu care copiii familiilor defavorizate vor primi ajutoare de urgenţă, în natură, în valoare de o sută de lei, în conformitate cu Hotărârea Consiliului Local Municipal nr. 242/29 iulie 2011 privind reglementarea acordării ajutoarelor de urgenţă. Potrivit reprezentanților Primăriei, condițiile de acordare a ajutorului sunt cele impuse de legislația în vigoare, iar venitul net pe lună nu trebuie să depășească 700 lei/membru de familie. Cei care se încadrează în prevederile legii, vor trebui să depună o cerere la sediul Direcţiei de Asistenţă Comunitară, str. M. Varlaam nr. 54, începând cu data de 26 august 2015, până pe data de 10 septembrie 2015 inclusiv (program de lucru 08.00 – 16.00). După depunerea documentației, DAC va efectua o evaluare a solicitărilor prin anchetă socială. Cererea va fi însoţită de următoarele documente doveditoare:
- Actele de identitate ale solicitantului şi ale membrilor familiei; 2. Certificatele de naştere ale copiilor; 3. Alte acte privind componenţa familiei; 4. Adeverinţă care să ateste înscrierea în învăţământul primar al copilului, eliberată de instituţia de învăţământ; 5. Adeverinţe de salariat, cu menţiunea salariului net pentru luna anterioară; 6. Cupon de pensie; 7. Cupon de indemnizaţie; 8. Alte surse de venit – orice document justificativ. Beneficiarii vor fi anunţaţi cu privire la data, ora, locaţia acordării ajutorului de urgenţă de către inspectorii Direcţiei de Asistenţă Comunitară Iaşi. (E.M.)