Gigantul american din industria IT Microsoft a anunțat joi achiziționarea companiei VoloMetrix, cu sediul în Seattle, specializată în realizarea analizelor pentru eficientizarea productivității la locul de muncă pe baza e-mail-urile, agendele și alte date profesionale în scopul sporirii eficienței angajaților la locul de muncă, informează AFP.
VoloMetrix utilizează informațiile obținute, luând în calcul e-mailurile transmise, agendele de lucru sau orice alte informații care țin de specificitatea muncii, pentru a oferi angajaților modalități personalizate de utilizare mai eficientă a timpului și energiei în activitatea desfășurată.
Așa cum softurile de monitorizare a activității sunt utile în viața privată, noi soluții inovatoare sunt în curs de dezvoltare pentru a măsura cât mai precis și a stabili prioritățile în timpul petrecut la locul de muncă, a comentat Rajesh Jha, vicepreședinte Microsoft responsabil pentru serviciul de mesagerie Outlook, în mesajul transmis pe blogul oficial al grupului IT. Acesta a adăugat că tehnologia VoloMetrix va fi integrată în softul Office 365 și în ofertele analitice ale Microsoft, subliniind că în acest fel se realizează un mare pas înainte în ambiția de a reinventa productivitatea.
Această strategie a condus deja Microsoft la efectuarea mai multor achiziții în ultimele luni. Compania a achiziționat deja aplicația ‘Sunrise’ de management al agendei, aplicația ‘Acompli’ pentru managementul poștei electronice, aplicația ‘Wunderlist’ de gestiune a sarcinilor și startup-ul ‘Liveloop’ pentru partajarea online a prezentărilor PowerPoint și a documentelor PDF, menționează AFP.