Utilizatorii de Facebook au luat cu asalt miercuri site-ul popularei rețele de socializare pentru a reacționa – nu neapărat pozitiv – la decizia de a testa un buton de „dislike”, anunțată de CEO-ul Mark Zuckerberg, relatează Reuters.
Marți, în cadrul unei sesiuni de întrebări și răspunsuri (Q&A), Zuckerberg a răspuns la o pleiadă de întrebări care au variat de la realitatea virtuală la sarcina soției sale. Cei mai mulți dintre cei care au intrat în dialog cu Zuckerberg au preferat însă să abordeze subiectul unei posibile introduceri a unei opțiunii de „dislike”, anunțată de Facebook.
Pagina oficială a co-fondatorului Facebook a fost inundată cu aproape 3.000 de comentarii, majoritatea vizând butonul de „dislike”. Dacă unii dintre aceștia au precizat că introducerea acestei opțiuni îi va face să utilizeze mai mult populara rețea de socializare, alții și-au exprimat îngrijorarea că un buton de „dislike” va duce la creșterea numărului de hărțuiri online.
„Oamenii cer butonul de ‘dislike’ de mulți ani”, a subliniat Zuckerberg, deși acesta nu va trebui să se numească neapărat astfel sau să fie reprezentat printr-un deget îndreptat în jos.
Prin acest buton, a adăugat el, utilizatorii își pot exprima „empatia” față de acele postări unde opțiunea de „like” nu reprezintă un răspuns adecvat, cum ar fi criza refugiaților sau moartea unei persoane apropiate.