Mult așteptatul brand de machiaj recunoscut mondial, M·A·C COSMETICS, s-a deschis și în PALAS MALL Iași!

IMG_7377 copyUna dintre cele mai influente și revoluționare companii din lume din industria cosmetică, Make up Art Cosmetics (M·A·C) a lansat recent în PALAS MALL, Iași, cel de-al șaptelea magazin din România.

Lansarea magazinului M·A·C din Iași a fost celebrată pe 24 septembrie printr-un eveniment pop-art, derulat sub conceptul internațional”Art of the Lip”, ce reprezintă din plin personalitatea colorată și plină de viață a brandului.

Astfel, invitații din presa locală, bloggeri, clienți, influenceri și publicul aflat în Atrium Palas Mall în seara respectivă s-au relaxat și amuzat din plin cu  sesiuni de make-up  profesionist oferite de make-up artiștii M·A·C, caricaturi funny ale buzelor făcute la eveniment sau fotografii cu recuzita colorată”Art of the Lip”.

Invitatul special al serii a fost bloggerița Alina Ceușan, care s-a bucurat de un machiaj trendy, cu focus pebuze, realizat în stil ombre de către trainerul M.A.C, Alis Costea. Fană a brandului, Alina nu a rezistat tentației de a pleca acasă, la finalul serii, cu un ruj din colecția Vampify. Venită direct de la Cluj pentru evenimentul de lansare al magazinului M.A.C din Palas Mall, Alina reprezintă întruchiparea valorilor M.A.C: trend setting, glamour și puterea exemplului personal.Alina reușește să fie o inspirație pentru cei peste 141.000 de fani pe care îi are pe INSTAGRAM, oferindu-le adevarate lecții de modă, stil și machiaje spectaculoase.

Background-ulsonor a fostasigurat de DJ Van Illașicompletat cuun concert live cu Mood Indigo Duo.

Cocktail-urile sofisticate și gustările delicioase au completat atmosfera serii, iar simpaticele lip cookies au fost preferatele invitaților.

Comunicarea și promovarea în Social Media a evenimentului s-au desfășurat folosind hashtagurile #MacArtOfTheLip și #MacCosmeticsRomania. Pentru a vedea atmosfera evenimentului din perspectiva invitaților, puteţi accesa cele două hastaguri și veţi intra în universul plin de culoare M.A.C.

M.A.C continuă să se dezvolte, îndreptându-se spre noi piețe cu magazine în care se regăsesc colecții ediție limitată, dar și toate  produsele din colecțiile permanente. Magazinul din Palas Mall înglobează toate ingredientele esențiale pe care le așteptați de la un magazin M.A.C(unde freamătul este la fel de intens ca și machiajul), iar design-ul ambientului este resimțit imediat ca fiind exclusivist și pur urban.

 

Motto-ul brandului – “All races, all sexes, all ages” (“Toaterasele, indiferent de sex, indiferent de vârstă”) reprezintă atitudinea brand-ului față de individualitate, artă și puterea exprimării personale. Ca brand de consum ce crede în expresia“a oferi”, M·A·C și-a deschis sufletul în fața publicului din Iași prin acest eveniment impresionant de inaugurare.

Datorită pasiunii, măiestriei și impetuozității sale în căutarea inovațiilor, M.A.C.este prezent în culisele a peste 300 de reprezentații la Fashion Week din Londra, Milano, și Paris.

M.A.C.este un brand de machiajcreat de make-up artiștipentru make-up artiști. De aceeaM.A.C.respectăîn mod special șionoreazăcomunitatea make up artiștilorprinproiecte special create pentru ei.

 

DESPRE M.A.C. COSMETICS

Make-up Art Cosmetics (M.A.C.) a fost fondat în 1984 în Toronto de către Frank Toskan, make-up artist și fotograf, și Frank Angelo, proprietarul unui salon de frumusețe, pentru a susține nevoile make-up artiștilor profesioniști.

De peste 30 de ani, M.A.C.și-a afirmat abilitatea de a realiza fuziunea dintre modă, distracție și fantezie. Temelia succesului brand-ului M.A.C. – inovație, originalitate și inventivitate – l-a detașat de celelalte brand-uri de cosmetice.

Astăzi, M.A.C., deținut de Estée Lauder Companies, reprezintă fundamentul culturii populare, a modei și a frumuseții.

Abilitatea iesită din comun a companiei de a crea produse inovatoare și de a descinde pe noi piețe a dus la dezvoltarea sa extraordinară, cu mai mult de 1.400 de locații în peste 70 de țări din lume.

Produsele M.A.C. reprezintă o fuziune remarcabilăîntre formule profesionale, arta, culori și maiestrie. De la rujuri și mascara la fond de ten și pensule, produse remarcabile, inițiative sociale și un spirit unic, individualist, M.A.C. continuă să atragă clienți din toate rasele, indiferent de sex și vârstă din lumea întreagă.

 

DESPRE FONDUL M.A.C. PENTRU SIDA

Fondul M.A.C. pentru SIDA – inima și sufletul brand-ului M.A.C. Cosmetics – a fost fondat în 1994 pentru a susține bărbați, femei și copii afectați de HIV/SIDA la nivel mondial. MAF este un pionier al fondurilor pentru HIV/SIDA, oferind ajutor financiar organizațiilor care lucreazăîn regiuni și cu persoane defavorizate. În calitate de cel mai mare furnizor non-farmaceutic din arenă, MAF este dedicat legăturii dintre sărăcie și HIV/SIDA susținând organizații diverse din lume care oferă anumite servicii oamenilor afectați de HIV/SIDA. Pânăîn prezent MAF a strâns peste 350 de milioane de dolari (U.S.) exclusiv din vânzarea rujurilor și glossurilor M.A.C. VIVA GLAM, donând 100% din prețul de vânzare pentru lupta împotriva HIV/SIDA.

Pentru mai multe informații puteti vizita www.macaidsfund.org.