Cumpărătorii din România asociază centrele comerciale cu destinația favorită pentru a lua masa

Cumpărătorii din România, Turcia, Spania, Emiratele Arabe Unite și Africa de Sud asociază centrele comerciale cu destinația favorită pentru a lua masa, conform celui mai recent studiu Food&Beverages, remis AGERPRES. Aproape o treime dintre consumatorii din Europa, Africa de Sud și Orientul Mijlociu își propun să intre într-un restaurant sau într-o cafenea când merg într-un centru comercial, conform studiului realizat de compania de consultanță imobiliară CBRE. Potrivit sursei citate, 40% dintre aceștia merg la cumpărături după ce intră într-un restaurant sau o cafenea, chiar dacă intenția lor inițială era doar să ia masa. Studiile CBRE arată tendința clară a consumatorilor de a căuta și aprecia oferte consistente și diverse de restaurante și cafenele în centrele comerciale ceea ce ar putea aduce tendințe noi în realocarea spațiilor pentru a oferi vizitatorilor opțiuni mai bune pentru zona de food court. ‘Rezultatele înregistrate la nivel EMEA se regăsesc în piața locală. Românii apreciază zona de restaurante și cafenele din cadrul unui centru comercial. Consumatorul român devine mult mai pretențios. El așteaptă calitate și o experiență memorabilă atunci când ia masa într-un centru comercial. Astfel, dezvoltatorii, proprietarii și companiile de property management trebuie să ofere soluții inovative și să livreze clientului această experiență’, explică Laura Bencze-Dumea, Head of Retail CBRE EMEA. Rezultatele arată că 59% dintre cumpărătorii din Emiratele Arabe Unite, 57% dintre sud-africani, 52% din turci, 51% dintre polonezi și 42% dintre spanioli merg la mall doar să mănânce și să bea. Realizatorii studiului au intervievat 22.000 de subiecți din 22 de piețe din Europa, Africa de Sud și Orientul Mijlociu pentru a le afla percepțiile despre zona de food court din centrele comerciale.