Începând din luna noiembrie a acestui an, compania E.ON Energie România pune la dispoziţia clienţilor săi numere de telefon de tipul TelVerde, apelabile gratuit, non stop, pentru a obţine informaţii generale legate de activitatea de furnizare. Astfel, fără costuri şi fără a interacţiona cu operatorul call-centre, consumatorii pot transmite indexul de consum gaze naturale sau energie electrică pentru opţiunea de autocitire, pot afla informaţii despre încheierea contractului de furnizare, tarifele aplicate, canalele de plată a facturii sau adrese utile. Pentru informaţii specifice, referitoare la situaţia contului, plăţi înregistrate, deconectări/reconectări, valoare ajutor de încălzire pentru sezonul rece sau pentru alte solicitări, consumatorii pot apela noile numere de telefon 0800 800 366 şi 0800 800 900, de luni până vineri, între orele 08.00-20.00. Rămân în continuare valabile numerele 0265 200 366 şi 0235 305 555, apelabile la tarif normal, din toate reţelele de telefonie. ”TelVerde vine în completarea mijloacelor de comunicare puse la dispoziţia clienţilor companiei: portalul E.ON Myline, e-mail (serviciiclienti@eon-romania.ro), fax (0265 200 367), poştă (OP 1, CP 10 Târgu Mureş) şi Centrele de Relaţii Clienţi”, se precizează într-un comunicat de presă al E.ON România. (E.M.)