Retailerul electro-IT Flanco a înregistrat venituri de 116 milioane de lei (26,1 milioane de euro) în weekendul 20-22 noiembrie, în care a organizat promoţiile de Black Friday, cu 14 milioane de lei (3,15 milioane de euro) mai puţin decât estimările iniţiale, a anunţat, luni, compania.Comparativ cu ediţia precedentă, vânzările au fost mai mari cu 18%.În acest weekend, Flanco a vândut aproximativ 230.000 de unităţi, iar numărul vizitatorilor a depăşit trei milioane în cele 95 de magazine şi pe site-ul companiei.Cumpărăturile online au reprezentat aproximativ 20% din total. De asemenea, opţiunea de vânzări în 15 rate fără dobândă a contribuit cu o pondere de aproximativ 20% la vânzarile din weekendul de Black Friday.În topul preferinţelor clienţilor s-au aflat televizoarele, cea mai mare diagonală vândută fiind cea de 75 inci, dar şi telefoanele, maşinile de spălat, produsele foto şi de gaming.