O librărie conceptuală din Japonia, care propune clienților o singură carte pe săptămână, a cucerit amatorii de lectură nipon, relatează vineri 7sur7.be. Yoshiyuki Morioka deține o librărie în centrul cartierului Ginza din Tokyo și a stârnit curiozitatea japonezilor deoarece și-a redus semnificativ stocul de carte pentru a se concentra asupra uneia, care constituie sugestia săptămânii. Conceptul este departe de a fi absurd. Titlul unic reușește să atragă atenția și face să fie evitată plimbarea nesfârșită în librării în căutarea perlei rare. De altfel, magazinul nu are decât o singură cameră. O cameră pentru o carte, simplificarea absolută. Inițiativa este pe placul multor autori, dornici să-și promoveze volumele în condiții atât de bune. Original și exclusiv, demersul a convins și cititorii, care vin din șapte în șapte zile să vadă evenimentul literar al săptămânii și, eventual, să și cumpere un exemplar.