Dezbatere publică organizată de Primărie în legătură cu proiectul bugetului local pe 2016

Primăria municipiului Iași inițiază o serie de acțiuni de intensificare a dezbaterii publice a proiectul bugetului local pe 2016. Astfel, așa după cum a anunțat recent primarul interimar Mihai Chirica, începând din această săptămână, la Centrul de Informații pentru Cetățeni și la toate cele cinci Centre de Cartier ale Primăriei au fost distribuite 5.000 de chestionare prin care ieşenii sunt invitaţi să îşi exprime părerile şi sugestiile referitoare la proiectul de buget pe anul 2016. Proiectul bugetului local pe 2016 poate fi vizualizat atât pe site-ul Primăriei (www.primaria-iasi.ro), pe prima pagină și în secțiunea Consiliul Local / Proiecte HCL, cât și în formă tipărită, la Centrul de Informații și la Centrele de Cartier. Pentru ca perioada de dezbatere publică a bugetului să fie utilizată cât mai eficient, Centrul de Informații pentru Cetățeni și cele cinci Centre de Cartier vor fi deschise și sâmbătă, 30 ianuarie, și duminică, 31 ianuarie, între orele 10.00 şi 16.00.  De asemenea, luni, 1 februarie, de la ora 13.00, în Sala Mare a Primăriei va fi organizată o dezbatere cu societatea civilă ieșeană, la manifestare fiind invitați reprezentanții organizațiilor neguvernamentale din Iași. La propunerea primarului interimar Mihai Chirica, municipalitatea va organizeze și trei întâlniri cu cetățenii Iașului, în care reprezentanții executivului Primăriei urmează să răspundă întrebărilor și propunerilor ieșenilor cu privire la proiectul bugetului pe acest an. Calendarul dezbaterilor publice organizate de Primăria municipiului Iași privind bugetul de venituri și cheltuieli al municipiului Iași pentru anul 2016 este următorul: joi, 28 ianuarie – începerea distribuirii chestionarelor în Centrul de Informații pentru Cetățeni și la cele cinci Centre de Cartier; joi, 28 ianuarie – joi, 4 februarie – completarea și depunerea chestionarelor la Centrul de Informații pentru Cetățeni și la cele cinci Centre de Cartier, după programul: sâmbătă și duminică, între orele 10.00 – 16.00; luni, marți și miercuri, între orele 8.30 – 16.30; joi, între orele 8.30 – 18.30;  luni, 1 februarie, orele 13.00 – 15.00 – dezbatere cu societatea civilă, în Sala Mare a Primăriei municipiului Iași; marți, 2 februarie, miercuri, 3 februarie, joi, 4 februarie, orele 18.00 – 20.00 – dezbateri cu ieșenii, în Sala Mare a Primăriei municipiului Iași; vineri, 5 februarie – centralizarea chestionarelor. ”Pe lângă completarea acestor chestionare, până joi, 4 februarie, se pot trimite și în scris propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare, pe adresa Primăria Municipiului Iaşi, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 11, Iaşi, cod 700064. De asemenea, se pot trimite propuneri și pe adresa Centrului de Informaţii pentru Cetăţeni – Biroul de Relaţii cu Publicul, luni, marți, miercuri şi vineri între orele 8.30 – 16.30, iar joi între orele 8.30 – 18.30, la telefonul direct 0232.984 sau pe e-mail, la adresa informatii@primaria-iasi.ro”, se precizează într-un comunicat al Biroului de presă al Primăriei municipiului Iași. (E.M.)