Autozeitung a testat 14 anvelope diferite; ContiSportContact 5 este ”de departe cea mai bună”. Anvelope de buget provenite din Asia “arată slăbiciuni evidente”. În primul test de anvelope de vară a sezonului 2016 cu 13 teste diferite, ContiSportContact 5 a obţinut primul loc, cu mult înainte de urmăritori. Experţii revistei Auto Zeitung (ediţia 6/16) au adunat un număr de 14 anvelope de vară de la producătorii din Asia, Europa şi SUA. Au pus anvelopele să ruleze pe pista de încercare a acestora şi au studiat caracteristicile lor de performanţă pe drumuri ude dar şi uscate. Dimensiunea testată a fost 225/45 R 17, care se potriveşte pe mai multe modele de autoturism din gama compactă sau medie.Când testele pe carosabil ud au fost finalizate, ContiSportContact 5 a fost deja în faţă. „Când s-a ajuns la testul de frânare, anvelopa Conti a pus toate celelalte în umbră”, au scris jurnaliştii. „Direcţie receptivă, adernţă excelentă, extrem de sigură”, au adaugat ei. Şi pe carosabil uscat anvelopa sport dezvoltat la Hanovra a impresionat specialiştii. „Decelerare de top şi manevrare laterală fermă în viraje rapide”, a fost modul în care s-a descris performanţa anvelopei. Rezumând, revista a scris: „Extrem de aderentă pe carosabil ud şi întotdeauna sigură. În acest test anvelopa Conti este de departe cea mai bună”Nu pentru prima dată, echipa de testare de la Auto Zeitung a fost mai puţin mulţumită de anvelopele de buget de la producătorii din Asia, care au fost incluse în test. Ultimele trei anvelope în test au fost din acest segment şi a trebuit să se confrunte cu critici dure pentru performanţa lor pe carosabil ud. „Adevărul este că trebuie să ai grijă cu anvelopele de buget”, au scris specialiştii de la Auto Zeitung. „În unele cazuri, anvelopele cu preţul cel mai mic prezintă slăbiciuni evidente. Numai produsele premium au dovedit performanţe de top – mai ales anvelopa Continental care, datorită caracteristicile sale bune la toate testele, a devenit meritoriul câştigător din acest test „Continental dezvoltă tehnologii inteligente pentru transportul persoanelor şi al mărfurilor. În calitate de partener de încredere, producător internaţional de anvelope, furnizor pentru industria auto şi partener industrial, oferă soluţii sustenabile, sigure, confortabile, individuale şi accesibile. În 2014, corporaţia a generat vânzări preliminare de aproximativ 39,2 miliarde de euro la nivelul celor cinci divizii, Tire, Chassis & Safety, Interior, Powertrain şi ContiTech. Continental are momentan aproximativ 208,000 de angajaţi în 53 de ţări.Divizia Anvelope are în acest moment 24 locaţii de producţie şi dezvoltare la nivel mondial. Gama largă de produse şi investiţiile permanente în cercetare şi dezvoltare contribuie semnificativ la mobilitatea rentabilă şi ecologic eficientă. Fiind unul dintre principalii producători de anvelope la nivel mondial, cu peste 47.000 de angajaţi, divizia Tire a atins vânzări de 9,8 miliarde de euro în 2014.Continental este unul dintre principalii producători de anvelope pentru automobile şi camionete şi se situează pe locul patru în clasamentul celor mai mari producători de anvelope de automobile şi camionete la nivel mondial în sectoarele comerciale de echipamente originale şi de înlocuire. Dezvoltarea produselor pentru marca Continental premium se concentrează pe optimizarea tuturor funcţiilor legate de siguranţă, reducând la minimum rezistenţa la înaintare.
Related Articles
Ministerul Finanţelor a respins toate ofertele băncilor la licitaţia de obligaţiuni de luni
18 noiembrie 2024 17:21
BNR a urcat la 4,9% prognoza de inflaţie pentru finalul acestui an; 3,5% pentru 2025
11 noiembrie 2024 19:28