Doar 17% dintre afaceri sunt pregătite să suțină interacțiunea cu clienții prin intermediul dispozitivelor mobile

 

Un procent de 61% dintre liderii de business sunt convinși că departamentele de vânzări și sistemele IT dedicate managementului relației cu clienții (CRM) pe care le dețin la momentul actual nu oferă toate informațiile necesare despre actualii consumatori, se arată într-un studiu al firmei de soluții software de business și tehnologie – SAP remis, joi, AGERPRES. Potrivit acestuia, doar 17% dintre afaceri sunt pregătite să susțină interacțiunea cu clienții prin intermediul dispozitivelor mobile. ‘Consumatorii de astăzi sunt întotdeauna conectați și bine informați, dar business-urile rămân în urma lor, atât din punctul de vedere al înțelegerii profilului clienților, cât și prin prisma conectării cu aceștia la nivel omnichannel. De aceea, companiile trebuie, mai mult decât oricând, să privească dincolo de simple sisteme CRM și să aleagă soluții menite să transforme la nivel digital experiența cu clienții, permițându-le acestora să interacționeze cu brandurile, într-un mod mai simplu, mai rapid și mai eficient’, a declarat Brian Walker, chief strategy officer, SAP Hybris.

Studiul mai arată că doar una din patru companii integrează toate canalele de vânzări disponibile — online, rețelele sociale, dispozitivele mobile și magazin — în relația cu clienții, având astfel o viziune completă asupra interacțiunii cu aceștia.