Începând cu data de 1 septembrie 2016, locuitoriii judeţului Iaşi care întâmpină probleme legate de activitatea Consiliului Judeţean (CJ) Iaşi sau a instituţiilor subordonate se pot înscrie pentru audienţele susţinute de conducerea executivă a instituţiei. Potrivit reprezentanților CJ Iași, programul de audienţe va fi următorul: în fiecare zi de marţi, de la ora 14:00 – vicepreşedinte Victor Chirilă, în fiecare zi de miercuri, de la ora 14:00 – vicepreşedinte Victorel Lupu, respectiv în fiecare zi de joi, de la ora 14:00 – preşedinte Maricel Popa. Persoanele interesate trebuie să se înscrie, cu actul de identitate, la Biroul Ghişeu Unic, situat la parterul sediului Consiliului Judeţean (CJ) Iaşi, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt nr. 69, de luni până joi, între orele 07:30-16:00 şi vineri, între orele 07:30-13:30. Totodată, preşedintele Consiliului Judeţean Iaşi (CJ) pune la dispoziţia ieşenilor din judeţ adresa de e-mail maricel.popa@icc.ro, la care aceştia îi pot transmite direct nemulţumirile sau eventualele reclamaţii şi sesizări legate de funcţionarea aparatului administrativ al CJ sau al instituţiilor subordonate. (E.M.)