Începând cu data de 22 august 2016, Centrul de Relaţii Clienţi al E.ON din Paşcani va funcţiona pe str. Ceferiştilor nr. 13 şi va fi deschis de luni până joi, între orele 09.00 şi 17.00, respectiv vineri, în intervalul orar 08.00 – 16.00. Locaţia este una uşor accesibilă, iar interacţiunea cu clienţii este facilitată prin intermediul unui număr de şase ghişee unde, cu ajutorul agenţilor specializaţi, pot fi soluţionate diverse operaţiuni: încheiere sau modificare de contracte de furnizare, a gazelor naturale şi a energiei electrice, clienţii pot primi informaţii despre conţinutul facturilor, accesul la sistemul de distribuţie, consultanţă privind tarifele sau modalităţile de plată şi alte informaţii utile. În centrul modern amenajat şi spaţios, compania pune la dispoziţia clienţilor o serie de informaţii de interes general despre activitatea de furnizare a energiei, cuprinse în broşuri şi pliante sau prin intermediul unui monitor digital care oferă acces direct clienţilor către detalii legate de derularea contractelor (facturi, termene de plată, istoric de consum etc.). Suplimentar, Centrul de Relaţii cu Clienţii este dotat cu un sistem de gestiune a fluxului de clienţi (ticketing), ceea ce permite reducerea timpului de aşteptare prin direcţionarea clienţilor într-un mod optim către agenţi. În judeţul Iaşi, pe lângă centrul din Paşcani, clienţii E.ON mai sunt deserviţi prin intermediul Centrului de Relaţii Clienţi din municipiul Iaşi, şi, începând din 1 iunie a.c., prin punctul de informare de la Hârlău (miercurea, între orele 9.00-15.00).Ca alternativă la deplasarea la Centrele de Relaţii, consumatorii pot accesa cu încredere unul dintre următoarele canale de comunicare: telefonic, apelând Centrul de Servicii Clienţi de luni până vineri între orele 08.00 şi 20.00, la numerele 0800 800 366 şi 0800 800 900, apelabile gratuit, din orice reţea de telefonie sau 0265 200 366, apelabil la tarif normal, din toate reţelele de telefonie, prin e-mail, la adresa: serviciiclienti@eon-romania.ro, prin fax, la numărul: 0265 200 367, prin poştă, la O.P.1, C.P. 10 Târgu Mureş, sau prin intermediul contului E.ON Myline. Portalul www.myline-eon.ro permite accesul la factura electronică, transmiterea indexului autocitit al contoarelor de gaze naturale şi energie electrică (în cazul în care clientul a optat pentru acest serviciu), modificarea rapidă a programului de consum pentru gazele naturale şi energie electrică, vizualizarea termenelor în care este necesară efectuarea reviziilor sau verificărilor tehnice periodice ale instalaţiilor de utilizare gaze naturale, precum şi informaţii referitoare la istoricul de consum individual. ”În ultimii ani, în contextul creşterii numărului de consumatori casnici şi a unor cerinţe specifice ale acestora, o atenţie deosebită a fost acordată dezvoltării canalelor de încasare şi a diversificării acestora. Astfel, la acest moment, plata facturilor poate fi efectuată prin accesarea canalelor oferite de partenerii noştri: BRD, ING Bank, Banca Transilvania, UniCredit Bank, Banca Carpatica, CreditCoop, Raiffeisen Bank, Payzone, PayPoint, Rompay Solutions, un-doi Centru de plăți, Westaco, ZebraPay și M-Pesa”, precizează reprezentanții E.ON România, într-un comunicat de presă. (E.M.)