Primăria reia acțiunea de redistribuire a ajutoarelor alimentare de la UE

Începând cu data de 1 septembrie 2016, Primăria municipiului Iaşi, prin Direcţia de Asistenţă Comunitară (DAC) va începe redistribuirea produselor alimentare primite de la Uniunea Europeană în două locaţii, depozitul “Piaţa Doi Băieţi” din str. Vasile Lupu (două puncte de distribuire) – pentru locuitorii din cartierele Tătăraşi Nord, Tătăraşi Sud, Grădinari, Nicolina I, Nicolina II, Cetăţuia, Frumoasa, Bucium și, respectiv, depozitul din str. Rampei nr.9 (patru puncte de distribuire)  – pentru locuitorii din cartierele Dacia, Alexandru cel Bun, Galata, Mircea cel Batrân, Cicoarei, Şes Bahlui, Păcurari, Canta, Centru, Gară, Copou, Sărărie, Podu Roş, Bularga, programul de distribuire a ajutoarelor fiind de luni până vineri, între orele 08.00 – 15.00. Produsele care vor fi acordate sunt următoarele: făină albă de grâu – pungă de 1 kg, mălai – pungă de 1 kg, paste făinoase – pungă de 400 grame, ulei – sticlă de 1 litru, zahăr – pungă de 1 kg, conservă carne de vită – cutie metalică de 300 grame, conservă pateu de ficat de porc – cutie metalică de 200 grame, orez – pungă de 1kg, conservă de paste de tomate – cutie metalică 400 grame, fasoale boabe – pungă de 500 grame. Potrivit legii, fiecare beneficiar va primi câte două cutii cu conţinut identic, fiecare cutie urmând să conțină produsele amintite mai sus.  Distribuirea ajutoarelor alimentare se face către persoanele din grupul ţintă definit de HG 799/2014 completate şi modificate prin Hotărârea de Guvern nr. 80/2015 şi Hotărârea de Guvern nr. 627/2015, respectiv aflate pe listele iniţiale, în ordinea prezentării şi în funcţie de stocurile disponibile. Actele necesare în vederea ridicării ajutoarelor sunt următoarele: carte de identitate în original şi copie; declaraţie de apartenenţă la grupul ţintă ce va fi ridicată şi completată la punctele de distribuire, certificat de naştere al copiilor, în original. (E.M.)