Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) ”Grigore T. Popa” din Iași a finalizat proiectul de re-branding a instituției, noua identitate vizuală a universității urmând să fie lansată oficial duminică, 2 octombrie, în cadrul ceremoniei de deschidere a noului an academic, programată începând cu ora 18.30, pe platoul din fața instituției. După cum a declarat prof. univ. dr. Viorel Scripcariu, rectorul UMF Iași, prin re-brandingul instituției s-a urmărit îmbunătățirea capacității de atragere a celor mai buni candidați atât din țară cât și din străinătate, ocuparea unei poziții semnificative în topul universităților europene, identificarea unor modalități de stimulare și atragere a studenților în activitatea de cercetare științifică, precum și fundamentarea unei culturi organizaționale puternice. ”Pentru a atinge obiectivele propuse în strategie, Universitatea de Medicină ieșeană trebuie să se poziționeze atât din punctul de vedere al rezultatelor studenților săi, cât și printr-o imagine care să transmită performanțele obținute către studenți, părinți, comunitatea academică și opinia publică. Primul pas în demersul de re-branding al universității l-a constituit auditul identitar, pas esențial în evaluarea situației. În cadrul auditului a reieșit faptul că vechea identitate vizuală transmite atribute precum: tradiție, istorie, stabilitate, nivel academic, dar și seriozitate forțată, este încărcată, aglomerată, seamănă cu o ștampilă. Noua identitate vizuală păstrează atributele de tradiție, istorie, transmite și caracteristicile de progres, evoluție, inovație și dezvoltare”, a declarat prof. univ. dr. Viorel Scripcariu. Ceremonia de deschidere a anului universitar 2016-2017 va avea loc în Piața Națiunii (Esplanada UMF), cu începere de la ora 18.30 și va fi transmisă online pe platforma de e-learning a UMF www.umfiasi.ro. Festivitatea de deschidere va include mesajele rectorului Universității de Medicină și Farmacie ”Grigore T. Popa” Iași, prof. univ. dr. Viorel Scripcariu, și ale invitaților speciali, precum și premierea studenților care s-au remarcat anul universitar trecut prin rezultate deosebite. În cea de-a doua parte este programată lansarea noii identități vizuale a Universității de Medicină și Farmacie „Grigore T. Popa” Iași – element central al unui spectacol extraordinar de lumini și proiecții 3D, eveniment urmat de concertul ”#Cocoon by Zoli Toth Project”. (E.M.)