TEZYO, BRAND PREZENT ÎN PALAS MALL, ALĂTURI DE DANA ROGOZ, LANSEAZĂ CAMPANIA „PANTOFI CU ATITUDINE”

 

 

TEZYO, noul concept de magazin dezvoltat de OTTER Distribution, alături de fashion blogger-ul Dana Rogoz, a lansat campania națională „Pantofi cu Atitudine”. Campania evidențiază ideea că o ținută bine aleasă, geanta și perechea potrivită de pantofi reuşesc să influențeze pozitiv atitudinea persoanei care le poartă, precum și pe aceea a celor din jur. Aceasta debutează odată cu deschiderea celui de-al 7-lea magazin TEZYO, în Palas Mall Iași. De asemenea, în premieră națională, îndrăgitul brand de încălțăminte și marochinărie ALDO este de acum prezent, într-o zonă dedicată, în magazinul multibrand TEZYO din ansamblul Palas.

 tezyo_2

Campania „Pantofi cu Atitudine” se desfășoară la nivel național, în toate cele 7 magazine TEZYO, în contextul prezentării colecţiei de toamnă – iarnă 2016/2017. TEZYO este un magazin multibrand ce oferă articole de încălțăminte și genți pentru toate stilurile, de la cel office până la cel fashion sau urban sport. Încă de la demararea proiectului, s-au asociat acestuia și analistul de modă Alin Gălățescu, precum și Carmen Brumă și Marta Ușurelu, două femei de succes în business şi showbiz.

În cadrul campaniei, TEZYO a pregătit și un concurs prin care, la achiziția de articole de încălțăminte sau produse de marochinărie din magazine sau pe www.tezyo.com, clienţii pot câștiga o excursie în capitala modei, Milano, precum și trei kit-uri de pantofi și genți asortate, fiecare conținând trei perechi de încălțăminte și trei genți, pentru stilurile fashion, office și urban-sport.

 tezyo_1

Filip Schwartz, acționarul grupului OTTER Distribution a declarat: „TEZYO este un brand despre preferințele personale ale fiecăruia dintre noi, care, încă de la lansarea din decembrie 2015, şi-a propus să redefinească alegerile clienţilor şi să ofere variante personalizate prin care aceştia să iasă în evidenţă şi să aibă o atitudine pozitivă. De aceea, noua campanie «Pantofi cu atitudine» are la bază convingerea că ţinuta şi pantofii potriviți te inspiră şi te motivează să îţi îmbunătăţeşti atitudinea, pentru a reuşi în ceea ce îţi propui şi pentru a-ți stabili obiective din ce în ce mai îndrăzneţe”.

Pe lângă surprizele pregătite în magazine și online, campania a inclus organizarea, în data de 19 octombrie, a unui eveniment special, „Shoes on Stage”, în Palas Mall, împreună cu Dana Rogoz și Alin Gălățescu, pentru publicul iubitor de fashion din Iași. În cadrul evenimentului, invitații au putut admira outfit-uri în tendințe, puse în evidență de pantofii cu atitudine de la TEZYO, pe catwalk. „Cred cu tărie în ideea că atitudinea este importantă și te ajută să duci la bun sfârșit fiecare proiect. O ținută ireproșabilă, completată de pantofii potriviți, este esențială pentru a avea succes și susțin ideea lansată de TEZYO, de a aduce în atenția publicului importanța motivației și atitudinii, pentru a obține rezultatele dorite”, a declarat Dana Rogoz.

De asemenea, Alin Gălățescu a declarat:  „Show-ul «Shoes on stage» by TEZYO și-a propus să prezinte ultimele trenduri pentru sezonul toamnă/iarnă 2016-2017, iar pantofii au fost vedetele în acțiune, ce au completat ținutele de pe catwalk. «Pantofii cu atitudine» TEZYO  i-au inspirat pe cei prezenți să aibă atitudinea potrivită, cu care să iasă în evidență și în noul sezon. TEZYO este un concept nou, care mi-a captat atenția, în primul rând datorită multitudinii de branduri care-l compun, recunoscute internațional, stilurilor regăsite aici și versatilității acestora – perfect adaptate fiecărui sezon și noilor tendințe. Azi ai personalitate, atitudine și stil doar cu pantofii și accesoriile potrivite.”

Despre TEZYO

TEZYO este un concept de magazin nou, urban și fresh, dezvoltat de OTTER Distribution, care dorește să vină în întâmpinarea publicului preocupat de a-și pune în evidență propriul stil cu produse și branduri de încălțăminte cu personalitate și atitudine.

TEZYO oferă o varietate mare de articole de încălțăminte și genți; în magazinele TEZYO  puteți găsi branduri precum: Geox, Clarks, Aldo, Epica, Le Colonel, Camper, Otter, Ara, Converse, Emu,  Stonefly, Ugg, Zen, Tarty, The Flexx, JORGE BISCHOFF, Bugatti, Coxx, Epica, Imac, Le Coq Sportif, Melania, Pepe Jeans, Cromia, Gabor, Le Pepe, Mou, Image, Santini, New Balance, Diesel, Karisma, Nike. Produsele oferite de magazinele TEZYO se adresează atât femeilor și bărbaților, cât și copiilor.

În acest an, rețeaua TEZYO s-a extins la șapte magazine. Patru dintre acestea se găsesc în cele mai importante complexe comerciale din București, iar celelalte trei se află la Iași (Palas Mall), Constanța și Timișoara.