Din cauza lucrărilor de amenajare care se execută la Centrul de Cartier din Păcurari, serviciul public de încasare a taxelor și impozitelor locale se supendă în perioada 2 – 4 noiembrie 2016, anunţă conducerea Primăriei municipiului Iaşi, prin intermediul unui comunicat de presă. Potrivit documentului, taxele și impozitele sau orice alte sume datorate bugetului local se pot achita în numerar la casieriile de la sediul central din bd. Ștefan cel Mare și Sfânt nr. 11 – 15, la camera 3 (corpul B, etajul I), la camera 15 (corpul B, parter) din imobilul situat în curtea interioară a Palatului Roznovanu (sediul Primăriei Municipiului Iași), cât și la centrele de cartier situate în municipiul Iași, după cum urmează: Tătărași, str. Vasile Lupu nr. 82, telefon 0232/277.310 (centru de cartier); Nicolina, str. Petre Țutea nr. 2, telefon 0232/227517 (centru de cartier); Alexandru cel Bun, str. Tabacului nr. 1, telefon 0232/253160 (centru de cartier); Frumoasa, bd. Poitiers nr. 22 – 26, telefon 0232/223031 (centru de cartier); Serviciul de Înmatriculări, Eliberări permise și Pașapoarte, bd. Primăverii nr. 36, telefon 0232/272266; DAPPP Iași, șos. Națională nr. 43, telefon 0232/264246. Reamintim că plata poate fi efectuată și prin virament prin Trezoreria Municipiului Iași, beneficiar Muncipiul Iași (persoană juridică de drept public, cod fiscal 4541580), prin serviciul de acceptare a cardurilor la plata – comerțul electronic securizat denumit e.Comert sau prin intermediul sistemului național electronic de plată online a impozitelor și taxelor (SNEP – www.ghiseul.ro) utilizând cardul bancar. (E.M.)