Casa Națională de Asigurări de Sănătate (CNAS) a cumpărat servicii de help-desk, mentenanță și suport tehnic pentru sistemul informatic al cardului electronic de asigurări de sănătate, se arată într-un anunț publicat vineri în SEAP.
Potrivit anunțului, un „acord cadru de servicii de help-desk, mentenanță și suport tehnic aferente componentei aplicative a sistemului informatic cardul electronic de asigurări de sănătate” a fost încheiat pe 21 noiembrie cu societatea Teamnet International SA din Ploiești.
Valoarea totală finală a acestuia este de 14.755.500 de lei, fără TVA, iar durata — 36 de luni.
Acordul a fost încheiat în urma unei proceduri de licitație deschisă, criteriul de atribuire fiind prețul cel mai scăzut.
Tot printr-o licitație deschisă, CNAS a încheiat cu Teamnet International SA și „un contract subsecvent de help-desk, mentenanță și suport tehnic aferente componentei aplicative a sistemului informatic cardul electronic de asigurări de sănătate”, în valoare de 167.438 de lei, fără TVA, cu durata de o lună, potrivit unui alt anunț publicat vineri în SEAP.