Primăria municipiului Iași anunță contribuabilii ieșeni, persoane fizice, că începând de marți, 9 mai, în imobilul situat în curtea interioară a Palatului Roznovanu (corpul B, etajul I, camerele 3, 4 și 5) a fost implementat un Sistem Electronic de Dirijare şi Ordonare pentru gestionarea fluxurilor de persoane, accesul la ghișee / birouri făcându-se doar pe baza unui bon de ordine. „Dorim să creăm o atmosferă armonioasă şi degajată în care cetăţeanul este tratat cu respect şi beneficiază de servicii de calitate, operativitate şi promptitudine, eliminând aglomeraţia, ineficienţa şi lipsa de operativitate în ceea ce priveste primirea și oferirea de servicii. Astfel, persoanele care solicită serviciile Primariei au posibilitatea de a-şi gestiona mai bine timpul şi energia”, a declarat primarul Mihai Chirica. De asemenea, în incinta Centrului de Informații pentru Cetățeni a fost amenajat un punct de informare. Acesta constă într-un birou, cu un calculator conectat la Internet, cu ajutorul căruia doritorii pot căuta, atât pe site-ul Primăriei, cât și în alte surse, informațiile de care au nevoie. În același loc sunt disponibile și alte documente și pliante informative. (E.M.)