IULIUS MALL ÎȘI RĂSPLĂTEȘTE CLIENȚII CU NOI SURPRIZE, PRIN APLICAȚIA FIDELITY

Iulius Mall s-a pregătit cu noi surprize pe care să le ofere clienților fideli. Pentru cei pasionați de cumpărături, îndrăgita destinație de shopping și relaxare oferă, prin intermediul aplicației Fidelity, vouchere la brandurile lor preferate.

Iulius Mall Iași continuă să îi răsplătească pe clienți pentru sesiunile lor de shopping și a integrat noi branduri pe lista magazinelor la care pot valorifica voucherele primite prin aplicația Fidelity. Cu cât vor cumpăra mai mult, cu atât vor aduna economii mai mari în „portofelul” lor virtual. Pentru cei care nu au instalat încă aplicația, pașii sunt foarte simpli: își fac un cont pe site-ul http://www.fidelityiuliusmall.ro/inregistrare, descarcă aplicația Fidelity by Iulius Mall din App Store sau Google Play, în funcţie de sistemul de operare al telefonului mobil, şi se activează cu datele create pe site. De acum, tot ce trebuie să facă este să se bucure de cumpărături, iar la finalul sesiunilor de shopping să se prezinte cu bonurile fiscale la Centrul Info, unde le va fi scanată aplicația și li se va aloca valoarea cash-back. Astfel, un procent de 5% din valoarea cumpărăturilor pe care le-au făcut ajunge în contul lor virtual. În funcţie de suma economisită, clienţii vor putea achiziţiona vouchere de cumpărături sau CEC-uri cadou. Pe lista brandurilor la care pot valorifica economiile din portofelul virtual Fidelity se numără: H&M, Sport Vision, Donna Carina, Bulgarini, Motor, In Tempo, Junker, Ani’s, Mado, Salad Box, Noodle Pack, Emanuel’s, Dragon, Donuterie, La Corniche sau Ant’s’Bees. Află mai multe despre aplicația Fidelity by Iulius Mall de pe site-ul: http://www.fidelityiuliusmall.ro/.