Municipalitatea ieşeană intenţionează să modifice modul de comunicare între instituţiile aflate în subordine şi contribuabili, prin renunţarea la corespondenţa clasică, prin poştă, şi introducerea unor metode noi privind dialogul dintre autorităţi şi cetăţean. Astfel, din cauza costul foarte mare al corespondenţei clasice, care numai în primele şase luni din acest an s-a ridicat la 349.000 de lei pentru serviciile poştale, la care s-au adăugat încă 286.000 de lei reprezentând costul hârtiei necesare pentru tipărirea înştiinţărilor către contribuabili, autorităţile locale s-au văzut puse în situaţia de a renunţa la acest tip de corespondenţă, în favoarea e-mail-ului şi a fax-ului. „În acest fel, sperăm să reducem costurile foarte mari legate de corespondenţa clasică. În plus, prin introducerea corespondenţei electronice, cu confirmare de primire din partea contribuabilului, se vor reduce semnificativ şi timpii alocaţi dialogului dintre cele două părţi”, a precizat primarul Mihai Chirica. Printre actele fiscale care urmează să beneficieze de noua modalitate de corespondenţă se numără, printre altele, somaţiile, deciziile de impunere, titlurile executorii şi avizele de expediţie fiscală. (E.M.)