LICEENII SUNT INVITAȚI SĂ AFLE TOTUL DESPRE „ADMITERE LA UNIVERSITĂȚILE IEȘENE”, ÎN WEEK-END, LA PALAS

Seria evenimentelor din cadrul programului „Iași – orașul viitorului tău”, inițiat la începutul acestui an de compania IULIUS, cu scopul de a promova orașul la nivel regional ca centru educațional și al oportunităților pentru dezvoltarea carierei continuă cu un demers dedicat liceenilor. „Admitere la Universitățile Ieșene” le oferă elevilor prilejul de a afla detalii despre specializările pe care le vor putea urma și de a interacționa cu reprezentanții mediului academic.

Liceenii care sunt nehotărâți privind facultatea la care vor să fie studenți și au nevoie de o analiză amănunțită sau cei care știu deja specializarea pe care vor să o urmeze și vor să afle mai multe detalii despre selecția candidaților și programele de studiu sunt așteptați în acest week-end, în ansamblul Palas, să participe la un eveniment ce reunește ofertele educaționale ale tuturor celor cinci universități de stat din Iași. „Admitere la Universitățile Ieșene” se va desfășura sâmbătă și duminică, pe 16 și 17 iunie 2018, în intervalul orar 10.00 – 20.00, la parterul Atriumului Palas Mall.

Tinerii interesați vor vizita standurile de prezentare și vor primi toate informațiile de care au nevoie pentru a-și face o imagine clară despre viitorul lor educațional, de la reprezentanții facultăților și de la studenți. La eveniment vor participa Universitatea „Alexandru Ioan Cuza”, Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi”, Universitatea de Medicină și Farmacie „Grigore T. Popa”, Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară „Ion Ionescu de la Brad” și Universitatea Națională de Arte „George Enescu” din Iași. Liceenii vor afla perioadele de înscriere și etapele de admitere ale fiecărei facultăți, pentru ce specializări pot opta în funcție de domeniul lor de interes, câte locuri sunt disponibile, ce taxe sunt percepute, care sunt perspectivele după finalizarea studiilor și multe altele.

 

„Admitere la Universitățile Ieșene” este un eveniment organizat de compania IULIUS, cu sprijinul Conduent România.