“Celestial”, cea de-a VII-a ediție a evenimentului filantropic Balul de La Castel, a avut loc pe 14 iunie, în prezența a 350 de invitați din Iași și din țară. Peste 60 de companii, dar și persoane fizice s-au alăturat proiectelor Fundației Serviciilor Sociale Bethany, mobilizând împreună 100.000 de euro în beneficiul copiilor aflați în situații de dificultate. „Balul de La Castel este momentul din an în care comunitatea de business este aproape de copiii în dificultate sprijiniți de Fundația Bethany, iar licitația caritabilă din cadrul evenimentului le-a dat invitaților ocazia de a face un exercițiu de generozitate și de solidaritate față de aceștia. Lucrări de artă ale artiștilor recunoscuți în țară și străinătate, articole sportive, creații și accesorii vestimentare aparținând brandurilor de renume, experiențe surpriză, toate au fost parte din licitația caritabilă, unele stabilind adevărate recorduri la sumele cu care au fost adjudecate”, precizează organizatorii, într-un comunicat de presă. Cele mai râvnite articole în licitație au fost ceasul unicat semnat și donat de Augustin Watches, adjudecat cu suma de 30. 000 de lei, tabloul semnat de Vladinsky și donat cu sprijinul Pavot, adjudecat cu suma de 26.000 de lei, tricoul Simonei Halep, cu semnătura sportivei, adjudecat cu suma de 17.000 de lei și o croazieră de şapte zile pe Marea Egee, adjudecată cu suma de 12.000 de lei. Cu banii mobilizați, Fundația Serviciilor Sociale Bethany își propune să ofere în continuare servicii de terapie copiilor cu nevoi speciale din Iași dar și să susțină educația copiilor cu situații materiale dificile, atât prin oferirea de burse copiilor din mediul rural, cât și prin dezvoltarea unui centru de tip after-school pentru copiii din Târgu Frumos. Mai mult decât atât, Fundația a lansat în cadrul evenimentului inițiativa unui proiect nou și inovator în Iași prin care își propune construirea unui centru ocupațional dedicat tinerilor cu dizabilități. (E.M.)