Primăria Municipiului Iaşi anunţă contribuabilii ieşeni (persoane fizice și juridice) că vineri, 19 octombrie, începând cu ora 14.00, se întrerupe programul de lucru cu publicul de la Centrul de Informații pentru Cetățeni (CIC), precum și de la ghișeele Direcției Generale Economice și de Finanțe Publice Locale (DGEFPL), ca urmare a demarării acţiunii de dezinsecţie şi deratizare a spaţiilor respective. Încasările se vor efectua în regim de program normal, la casieriile la centrele de încasare din cartierele Tătărași – str. Vasile Lupu nr. 82, Nicolina – str. Petre Ţuţea nr. 2, Păcruari – șos. Păcurari nr. 34, Alexandru cel Bun – str. Tabacului nr. 1, Frumoasa – b-dul Poitiers nr. 22-26 şi la ghişeul din clădirea situată în Şoseaua Naţională nr. 43. (E.M.)