De astăzi, lucrurile bune vin ușor, iar cumpărăturile la Kaufland vor fi și mai avantajoase, datorită Kaufland Card- noul program de loialitate al retailerului, ce răsplătește clienții fideli cu reduceri substanțiale, puncte bonus de loialitate și numeroase beneficii. Cardul digital Kaufland poate fi utilizat în toate magazinele din țară, este foarte ușor de folosit și oferă: accces la promoții cu reduceri semnificative, create exclusiv pentru utilizatorii Kaufland Card, posibilitatea de a colecta și folosi puncte bonus de loialitate, pentru achitarea produselor din campanii non-food, promoții personalizate, în funcție de obiceiurile de cumpărare ale fiecărui client – beneficiu unic în piață, ce va fi disponibil ulterior în cursul anului. Reducerile de loialitate pentru utilizatorii Kaufland Card sunt considerabile, ele putându-se cumula cu promoțiile standard și fiind oferite în fiecare săptămână la altă categorie de produse. Cardul digital Kaufland este disponibil în cadrul aplicației mobile Kaufland – Oferte și Noutăți, care poate fi descărcată gratuit atât din App Store, cât și de pe Google Play, iar cel fizic dela Biroul de Informații din orice magazin Kaufland. Cardul fizic oferă doar accesul la promoțiile generale de loialitate. Prin integrarea cardului digital în aplicația mobilă Kaufland, clienții pot avea acces la toate promoțiile disponibile (standard sau de loialitate), precum și la rețete, la lista de cumpărături comună și alte noutăți. De asemenea, în aplicație își pot vizualiza oricând numărul de puncte bonus de loialitate acumulate și campaniile promoționale non-food active la care le pot folosi pentru a cumpăra mai ieftin. ,,Am creat cardul digital pentru a oferi clienților toate beneficiile într-un singur loc, în cel mai ușor mod posibil. Ne-am dorit să simplificăm experiența de cumpărături, punând la dispoziție un alt mod de a interacționa cu ofertele, unul modern și suficient de dinamic pentru a fi luat oriunde de clienți, direct pe telefon. Încurajăm folosirea cardului digital, fiindcă este un instrument sustenabil”, declară Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs Kaufland România. Beneficiile – promoţiile de loialitate și punctele Non-Food- vor fi acordate la casele de marcat, prin scanarea cardului digital sau fizic. În magazine, promoțiile de loialitate sunt semnalizate prin etichete speciale. Cardul lansat de echipa Kaufland România reprezintă o premieră în rețeaua Kaufland la nivel internațional. Lansarea programului de fidelitate Kaufland Card este însoțit și de o campanie de comunicare 360° – creată sub sloganul Lucrurile bune vin ușor. Cele patru spoturi TV ale campaniei îl au ca protagonist pe actorul Tudor Istodor, care, în fiecare din cele patru situații amuzante în care e filmat, ne arată că lucrurile pot fi mult mai simple decât credem. Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.270 de magazine în ţapte țări și o rețea de 121 de magazine în România. Kaufland deține distincția Customers’ Friend, pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Strategia companiei are ca scop îndeplinirea dorinţele clienților, cu accent pe garanţiile şi serviciile oferite de aceasta, varietate, un nivel ridicat de calitate şi, bineînţeles, preţuri atractive. (E.M.)