Banca Comercială Română (BCR) opreşte sistemul informatic care gestionează operaţiunile cu carduri, în noaptea de vineri spre sâmbătă, a anunţat banca într-un comunicat transmis AGERPRES.
Astfel, în intervalul 13 aprilie 2019, ora 1:00 – 13 aprilie, ora 5:00 sistemul de carduri va fi oprit.
Cardurile BCR nu vor putea fi folosite nici în reţeaua BCR şi nici în alte reţele de acceptare.
În acest interval orar, nu vor putea fi utilizate ATM-uri (Bancomate), MFM-uri (Maşini multifuncţionale) şi POS.
De asemenea, în aplicaţiile George/George Go, nu vor putea fi efectuate operaţiuni specifice cardului: blocare card, deblocare card, modificări limite tranzacţionare (ATM/POS), rambursare card de credit, tranzacţiile la ASV-uri (Automate de schimb valutar) nu vor fi afectate.
În ceea ce priveşte tranzacţiile la APT (Ghişee rapide) vor putea fi efectuate numai cu autentificare cu cartonaş cu cod de bare (nu va putea fi utilizată funcţionalitatea de autentificare cu card BCR).
„Pentru informaţii mai detaliate, clienţii pot apela gratuit Contact Center-ul BCR la 0800.801.227, apelabil gratuit din orice reţea naţională sau +4 021.407.42.00 apelabil din străinătate la tarif normal”, precizează BCR.
Banca Comercială Română (BCR), membră a Erste Group, este unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, care oferă gama completă de produse şi servicii financiare prin intermediul unei reţele de 22 de centre de afaceri şi 22 birouri mobile dedicate companiilor şi 508 unităţi retail localizate în majoritatea oraşelor din întreaga ţară cu peste 10.000 de locuitori.
Clienţii BCR au la dispoziţie cea mai mare reţea naţională de ATM – peste 2.600 de bancomate şi POS – 17.800 de terminale pentru plata cu cardul la comercianţi, precum şi servicii complete de Internet banking, Mobile Banking, Phone-banking si E-commerce.
Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din estul Uniunii Europene. 46.700 de angajaţi deservesc 15,9 milioane de clienţi în cadrul a 2.700 de filiale din 7 ţari. AGERPRES