Magazinul E.ON din Iaşi îşi prelungeşte programul de lucru

Pregătirile pentru sezonul rece sunt în toi și fiecare dintre noi face tot ce este necesar pentru a avea căldură în casă. Unii se gândesc să își schimbe centralele, fiindcă randamentul celor vechi nu le mai oferă confortul dorit, iar alții pur și simplu vor să știe cât crește consumul de energie în această perioadă, pentru a-și bugeta corect cheltuielile. Pentru a primi răspunsuri și soluții la aspectele care îi preocupă pe clienții E.ON, am prelungit programul magazinului nostru din Iași. Astfel, începând cu 1 noiembrie până pe 20 decembrie 2019 clienții ne pot vizita în magazinul E.ON situat în Piaţa Ştefan cel Mare şi Sfânt nr. 1 A în fiecare zi, de luni până vineri între orele 08.00-18.00. De asemenea, clienții au la dispoziție încă de anul trecut serviciul de programare online a vizitei în magazinul nostru – E.ON eBooking. Serviciul poate fi accesat direct de pe telefon, laptop sau tableta la adresa eon.ro/programare-online. Cu ajutorul agenţilor specializaţi clienții pot să încheie sau să modifice contracte de furnizare a gazelor naturale şi energiei electrice și să primească informaţii despre conţinutul facturilor.  Clienţii pot fi consiliaţi privind tarifele şi modalităţile de plată și totodată pot încheia contracte pentru produse şi servicii oferite de compania noastră.  E.ON Life este un pachet dedicat clienților  care  conţine  o centrală performantă în condensare, acţionată prin intermediul unui termostat smart TADO, care permite reducerea consumului cu până la 30%, precum şi servicii tehnice complete. E.ON ServExpress este o soluţie de asistenţă tehnică 24/7 şi intervenţii rapide în cazul defecţiunilor la centrala termică sau la instalaţia electrică, iar E.ON Duo este un pachet avantajos care oferă integrat electricitate şi gaze naturale, oferind simplitate şi flexibilitate în gestionarea contractului de energie.      
În magazinul din Iași, clienții îşi pot tipări singuri facturile şi pot obţine informaţii despre conturile de energie sau gaze naturale prin intermediul biroului digital MyOffice.  Ne străduim să devenim din ce in ce mai buni, suntem mereu la dispoziția clienților noștri pentru a le oferi orice informație necesară, prin următoarele canale de comunicare: Prin telefon, la numerele 0800 800 366şi0800 800 900, apel gratuit, din orice reţea de telefonie, de luni până vineri între orele 08.00 şi 20.00 sau la 0265 200 366, apel cu tarif normal, din toate reţelele de telefonie;prin e-mail, la adresa: serviciiclienti@eon-romania.ro;pe fax, la numărul: 0265 200 367;prin poştă, la O.P.1, C.P. 10 Târgu Mureş.