Grupul francez de distribuţie Carrefour, prezent şi pe piaţa din România, a confirmat luni că a preluat Dejbox, un start-up specializat în livrarea de mâncare la birou în zonele suburbane din Franţa, transmite Reuters.
Termenii financiari ai tranzacţiei nu au fost dezvăluiţi.
„Prin această achiziţie, Carrefour îşi extinde oferta în domeniul e-comerţului alimentar, atât din punct de vedere al produselor, cât şi al clientelei”, a informat grupul de distribuţie, într-un comunicat de presă în care confirmă o informaţie publicată anterior în cotidianul Le Figaro.
Înfiinţat în anul 2015, Dejbox livrează 400.000 de porţii de mâncare în fiecare lună în zonele suburbane din Lille, Lyon, Paris, Bordeaux, Nantes şi Grenoble. Start-upul are aproximativ 300 de angajaţi şi a realizat o cifră de afaceri de peste 10 milioane de euro în 2018, iar în 2019 cifra de afaceri ar urma să ajungă la 20 milioane euro, susţine Carrefour.
În România, Grupul Carrefour numără 303 magazine, dintre care 32 de hipermarketuri ‘Carrefour’, 218 supermarketuri (203 magazine ‘Market’ şi 15 magazine ‘Express Orange’), 42 de magazine de proximitate ‘Express’, 10 magazine de proximitate ‘Contact’ şi un magazin de comerţ online. AGERPRES