Societatea Antreprenorială Studențească din cadrul Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași (UAIC) a organizat joi, 16 ianuarie, un eveniment de premiere a studenților care au participat la cursurile de Antreprenoriat și au propus cele mai bune planuri de afaceri, în cadrul proiectului „Studenții UAIC de azi – antreprenori pentru un viitor sustenabil”. Conducerea UAIC a fost reprezentată la eveniment de rector, prof. univ. dr. Tudorel Toader, și de prof. univ. dr. Mihaela ONOFREI, prorector pentru activităţi studenţeşti şi parteneriate cu mediul economic şi sectorul public. „Spiritul antreprenorial este, cu siguranță, cel mai important câștig al participării dumneavoastră la acest proiect. Calitatea de membru al comunității academice a UAIC nu încetează odată cu finalizarea studiilor, ci o aveți pentru tot restul vieții”, a declarat prof. univ. dr. Tudorel Toader, rectorul Universității „Alexandru Ioan Cuza”, în cuvântul adresat studenţilor prezenţi la eveniment. La cursurile de Antreprenoriat și Antreprenoriat social organizate de Societatea Antreprenorială Studențească în anul universitar 2019-2020 au participat 304 studenți ai Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași. Fiecare participant la curs a primit gratuit volumul „Antreprenoriat. Înfiinţarea, finanţarea şi managementul noilor afaceri”, precum și materiale promoționale elaborate în cadrul proiectului (tricouri, flyere și pixuri). În cadrul proiectului „Studenții UAIC de azi – antreprenori pentru un viitor sustenabil” s-au organizat cursuri de antreprenoriat și pentru cadre didactice, s-a dezvoltat o platformă de colaborare prin care studenții vor oferi idei/soluții inovatoare la problemele IMM-urilor din regiunea Nord-Est și au avut loc 5 conferințe cu antreprenori de succes din Iași sub egida „Lecția de antreprenoriat”. Finanțat printr-un grant al Fondului de Dezvoltare Instituțională, proiectul „Studenții UAIC de azi – antreprenori pentru un viitor sustenabil” se derulează prin Societatea Antreprenorială Studențească din cadrul UAIC (SAS-UAIC). (E.M.)