MEC: Proces sistematic de consultare cu părinţi şi cadre didactice în scopul colectării unor date relevante în procesul de revizuire curriculară

Ministerul Educaţiei şi Cercetării (MEC) a anunţat joi că au fost constituite grupuri de lucru şi comisii de validare şi a fost iniţiat un proces sistematic de consultare cu părinţi şi cadre didactice în scopul colectării unor date „relevante” în procesul de revizuire curriculară.

„Ministerul Educaţiei şi Cercetării urmăreşte să asigure o cât mai bună fundamentare a deciziilor privind îmbunătăţirea actualului curriculum naţional (planuri-cadru). Conform metodologiei în vigoare (Ordinul de ministru nr. 3.593/2014), au fost constituite grupuri de lucru şi comisii de validare şi a fost iniţiat un proces sistematic de consultare cu părinţi şi cadre didactice în scopul colectării unor date relevante în procesul de revizuire curriculară. Cadrele didactice, alături de părinţi, sunt actori esenţiali în acest proces, oferind un sprijin real pentru identificarea aspectelor care pot fi îmbunătăţite şi pentru formularea propunerilor de revizuire”, informează un comunicat de presă al MEC.

Potrivit sursei citate, datele colectate în cadrul procesului de consultare vor sprijini grupurile de lucru în formularea unor propuneri.

MEC afirmă că implementarea cu succes a măsurilor de intervenţie dezvoltate în cadrul acestui proces este „în strânsă legătură” cu sprijinul beneficiarilor direcţi ai educaţiei.

„Astfel, consultarea părinţilor şi a profesorilor va fi extinsă şi îi va include şi pe elevi, cu sprijinul structurilor asociative ale acestora”, se arată în comunicat. AGERPRES