Livrările la domiciliu reprezintă soluția la care tot mai multe persoane apelează acum pentru a se proteja de riscurile pandemiei. După mâncare, cafea și cumpărături, acum oricine poate comanda acasă chiar și service-ul pentru telefon, laptop sau tabletă. Un service GSM din Iași a pus la punct primul serviciu de reparații ale mobilelor, cu livrare gratuită la ușă. Procesul funcționează simplu: persoana selectează într-un formular online brandul și modelul dispozitivului de reparat, tipul defecțiunii și data și ora la care dorește preluarea de la adresa dorită. Reprezentanții service-ului preiau echipamentul, îl repară și îl returnează proprietarului. În momentul în care primește la ușă dispozitivul reparat, clientul plătește doar service-ul, nu și transportul, în această perioadă. Cei care doresc, pot primi un telefon de schimb pentru utilizarea pe durata reparației. Marian Abutoaiei, manager și co-fondator: „Ne adaptăm mereu la tehnologie și la context. Am gândit soluția de Pick-up & Delivery din două considerente: firmele care depind de laptop și telefon să-și poată continua activitatea chiar și în aceste condiții de criză și, totodată, orice persoană să poată ține legătura cu cei dragi de la distanță, fără să fie limitată de un telefon defect în momentul nepotrivit.” Tot procesul de preluare – reparație – predare se desfășoară în condiții depline de siguranță. Livratorii sunt dotați cu echipamente de protecție și respectă distanța socială recomandată de autorități. În service, toate echipamentele sunt dezinfectate înainte și după reparație cu tehnologie medicală. Telefoanele sunt sterilizate și dezinfectate cu raze UV de mare putere și sunt purificate cu ozon, pentru neutralizarea totală a virusurilor și bacteriilor. Toate detaliile despre serviciul de livrare acasă pot fi găsite pe www.gsmzone.ro. Serviciul ingenios este propus de unul dintre cele mai longevive service-uri pentru dispozitive electronice din Iași. Fondată ca business de familie, GSM Zone duce mai departe o pasiune pentru telefonie cu rădăcini profunde, transmisă de la 1948 din generație în generație. Service-ul repară peste 98% din tipurile de dispozitive mobile existente pe piață, în cel mai scurt timp. (E.M.)