O companie privată pune gratuit la dispoziție un call-center pentru comunicarea cu persoanele vulnerabile

Fondatorul companiei Open Mind Group, una dintre cele mai mari firme de call-center din Iaşi, dorește să pună gratuit la dispozitia municipalității o centrală telefonică, echipamente de comunicare și operatori call-center, pentru a sprijni Primăria Iași în vederea prevenirii și combaterii răspândirii COVID-19. ”Persoanele de peste 65 ani sunt cele mai expuse riscului de a dezvolta complicații medicale în cazul unei îmbolnăviri cu noul coronavirus. Sunt cei mai vulnerabili și este preferabil să stea acasă. Compania noastră poate pune la dispoziția municipalității, pe perioada stării de urgență, o centrală telefonică, echipamente de comunicare și 12-14 operatori call-center pentru a sprijni Primăria Iași în vederea prevenirii și combaterii răspândirii COVID-19. Putem realiza 20.000 de apeluri pe lună. Aceste servicii pot fi utilizate pentru a ține permanent legătura cu persoanele în vârstă de peste 65 de ani sau persoanele cu dizabilități, fără susținători sau altă formă de ajutor, în vederea minimalizării expunerii lor în afara locuințelor”, a spus Amedeo D`Ambrosio, administratorul societății. Conform amendamentului la Planul de măsuri în vederea prevenirii și combaterii răspândirii COVID-19, inițiat de către consilierul local Răzvan Timofciuc, centrala telefonică va avea rol de suport pentru persoanele vulnerabile care pot suna pentru: informații cu privire la deciziile autorităților publice locale, dacă vârsta, starea de sănătate sau alte circumstanțe le împiedică de deplaseze la cumpărături, acestea pot suna pentru ca operatorii să direcționeze mesajul lor către initiative civice care pot furniza gratis aceste servicii în Iași (Centrul de Urgențe Sociale Iași), precum şi pentru consiliere psihologică cu specialist din cadrul Direcției de Asistență Socială (DAS), pentru ca persoanele vulnerabile de peste 65 ani să fie susținute în această perioadă. ”Serviciile oferite gratuit de această societate valorează aproximativ 20.000 euro/lună. Este de apreciat această atitudine de responsabilitate socială. Mulți dintre  concetățenii noștri vulnerabili în această perioadă au nevoie de un astfel de serviciu social. Solidaritatea și unitatea ne vor ajută să trecem cu bine prin această încercare”, afirmă Răzvan Timofciuc, consilier local PNL. Grupul Open Mind a fost înființat în anul 2007, în câțiva ani devenind lider pe piața din România în sectorul BPO – Business Outsourcing, impunându-se prin calitatea serviciilor oferite. Fuziunea diferitelor culturi, experiența și avantajul investirii de capital italian-român, ne-au garantat stabilitatea de-a lungul timpului. Prin experiența fondatorilor, specialiști în sectorul de Telemarketing, Customer Care și Back Office, Open Mind devine lider pe piața de Call Center în limba italiană din România. După doar șapte luni de activitate, Open Mind se dublează, cu deschiderea unui sediu în orașul Brașov, urmând ca în scurt timp încă un sediu să își pună bazele în orașul Botoșani, astfel reușind să ofere toate serviciile avansate de Call Center. În prezent, Open Mind și-a mărit de zece ori numărul de angajați, oferind peste 500 de locuri de muncă în Iași, Botoșani și Brașov. (E.M.)