Peste 6.000 de pacienţi au accesat platforma de consultaţii online pacient.assmb.ro 

Peste 6.000 de pacienţi au accesat platforma de consultaţii online pacient.assmb.ro în cele trei luni şi jumătate de la lansare, informează, vineri, Administraţia Spitalelor şi Serviciilor Medicale Bucureşti (ASSMB) într-un comunicat de presă.

„Lansată pe 17 martie 2020, a doua zi după declararea stării de urgenţă în România, ca urmare a pandemiei de COVID-19, platforma de consultaţii medicale online pacient.assmb.ro – un proiect inovator implementat de Primăria Capitalei, prin Administraţia Spitalelor şi Serviciilor Medicale Bucureşti – şi-a dovedit cu prisosinţă utilitatea în această perioadă dificilă, atât pentru pacienţi, cât şi pentru personalul medical. În cele trei luni şi jumătate de la lansare, au fost preluate 6.024 de cazuri, din care 5.608 au fost închise, iar 414 sunt încă în analiză”, afirmă sursa citată.

Cele mai căutate specializări sunt Dermatologie Venerologie – 690 de consultaţii, Cardiologie – 476, Psihiatrie – 376, Pediatrie – 362 şi Gastroenterologie – 357.

Ultimele statistici ale platformei pacient.assmb.ro arată o creştere remarcabilă, în special la Spitalul Clinic Colentina, unde au fost înregistrate 2.589 cazuri, Spitalul Clinic de Copii „Dr. Victor Gomoiu” – 965 cazuri şi Spitalul Clinic Colţea – 810 cazuri.

Primăria Capitalei, prin ASSMB, a lansat după declararea stării de urgenţă platforma pacient.assmb.ro, un serviciu online gratuit de evaluare medicală la distanţă, unde peste 500 de medici, dintr-un număr de peste 50 de specializări, angajaţi în cele 19 spitale ale Primăriei Capitalei, au fost în toată această perioadă la dispoziţia pacienţilor din Bucureşti.

În fază de testare se află modulul de apel video şi cel de telefonie clasică, precum şi confirmarea scrisă pe care o poate primi pacientul în momentul înregistrării cazului său pe platformă.

Potrivit ASSMB, aproape 2.000 de apeluri au fost înregistrate la serviciul CALL CENTER pentru seniori, complementar platformei pacient.assmb.ro.

„Sănătatea tuturor bucureştenilor este, mai ales în această perioadă, prioritatea numărul 1 pentru Municipalitate, iar în acest context, Primăria Capitalei, prin ASSMB, a lansat, pe 6 aprilie 2020, serviciul de asistenţă medicală telefonică CALL CENTER – 0374.887.887, dedicat în special persoanelor de vârsta a treia care nu au acces la tehnologie sau nu sunt familiarizate cu mediul online, având astfel dificultăţi în accesarea platformei pacient.assmb.ro”, afirmă aceeaşi sursă.

Deservit de medici din cadrul cabinetelor medicale universitare ale ASSMB, serviciul Call Center oferă informaţii şi îndrumări tuturor celor care au nevoie de ajutor şi facilitează apelanţilor folosirea platformei de evaluare medicală la distanţă. AGERPRES