Breaking News

Camelia Gavrilă, numită director interimar al Colegiului Naţional “Costache Negruzzi”

Camelia Gavrilă, fost deputat PSD şi preşedinte al Comisiei de învăţământ din Camera Deputaţilor, a fost numită vineri, 8 ianuarie, în funcţia de director interimar al Colegiului Naţional “Costache Negruzzi” de Consiliul de Administraţie al Inspectoratului Şcolar Judeţean Iaşi. Pe lângă Colegiul Naţional “Costache Negruzzi”, au fost fost numiţi noi directori pe o perioadă determinată, până la sfârșitul anului școlar sau până la organizarea de noi concursuri, printre altele, la Colegiul Național „Mihai Eminescu”, Liceul Tehnologic Economic „Virgil Madgearu”, Colegiul Tehnic „Mihail Sturdza”, Școala Gimnazială „Gh I. Brătianu”, Clubul Copiilor Pașcani, Școala Profesională Tătăruși, Școala Profesională Coarnele Caprei şi Școala Gimnazială Larga Jijia. “Începând cu data de 9 ianuarie 2021, la nivelul județului Iași încetează mandatul obținut în urma concursului organizat în anul 2016 pentru 147 de directori și directori adjuncți. Conform legislației în vigoare (Ordinul nr. 3969/2017 din 30 mai 2017 pentru aprobarea Metodologiei privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiilor de director şi director adjunct din unităţile de învăţământ preuniversitar), conducerea interimară este asigurată, până la organizarea concursului, dar nu mai târziu de sfârşitul anului şcolar, de un cadru didactic titular, numit prin detaşare în interesul învăţământului sau prin delegarea atribuţiilor specifice funcţiei. În acest context, s-au emis decizii de numire pentru toate posturile vacante, avându-se în atenție îndeplinirea criteriilor legale (calitatea de titular în învățământ, gradul didactic I, expert CNEME), competența managerială confirmată și asigurarea continuității demersurilor educaționale la nivelul fiecărei școli”, se precizează într-un comunicat al Inspectoratului Şcolar Judeţean Iaşi. În document se arată că avizele pentru noii directori interimari, acordate de Consiliul de Administraţiei al IŞJ Iaşi, s-au făcut având la bază „principiul continuității și al stabilității procesului educațional în școli”. (E.M.)