CEC Bank intră în domeniul open-banking, oferind acces la conturile de la alte nouă bănci şi instituţii financiare în aplicaţia sa de Mobile Banking, a anunţat vineri banca.
„Verificarea soldului conturilor este cea mai frecvent accesată funcţionalitate pe Mobile Banking, iar în medie, un utilizator activ îşi verifică soldul conturilor de 3 ori pe săptămână. Sperăm că prin deschiderea accesului către conturile de la alte bănci şi instituţii financiare, să oferim un plus de confort şi rapiditate clienţilor, care vor avea astfel acces la situaţia financiară completă agregată dintr-un singur loc: aplicaţia Mobile Banking a CEC Bank”, a declarat Mugur Podaru, director Operaţiuni la Distanţă în cadrul CEC Bank.
În prezent, CEC Bank permite conectarea conturilor de la alte nouă bănci de top şi instituţii financiare, pentru vizualizarea soldului şi a tranzacţiilor. Lista include cele mai mari bănci din România: BT, BCR, Raiffeisen, BRD, Unicredit, ING, Libra Bank, Alpha Bank, dar şi Revolut.
Conturile externe pot fi adăugate direct din aplicaţia Mobile Banking a CEC Bank, în trei paşi: din meniul principal, se accesează opţiunea Conturi/Adaugă conturi de la alte bănci, se selectează banca dorită şi se confirmă accesul, folosind datele de autentificare stabilite în relaţia cu banca la care e domiciliat contul. Ulterior, soldurile conturilor externe şi listele tranzacţiilor vor fi disponibile direct în aplicaţia de Mobile Banking a CEC Bank, fără a mai fi necesară accesarea şi autentificarea în alte aplicaţii. Serviciul este accesibil gratuit, fără comisioane suplimentare.
Aplicaţia de Mobile Banking a CEC Bank a înregistrat o dublare a numărului de utilizatori şi o creştere de peste 110% a numărului de tranzacţii în 2020.
În prezent, aplicaţia de Mobile Banking a CEC Bank oferă unele dintre cele mai avansate funcţionalităţi din piaţă: plăţi instant şi Alias Pay (plăţi pe baza numărului de telefon) către destinatari cu conturi la bănci care au aderat la acest serviciu Transfond; integrare cu ghiseul.ro pentru vizualizarea şi achitarea taxelor, impozitelor şi amenzilor; posibilitatea de a alimenta conturile de la CEC Bank, prin Intercont Transfer, cu sume de pe cardurile emise de alte bănci; vizualizarea situaţiei creditelor şi plata ratelor; posibilitatea de a modifica limitele de tranzacţionare şi setările cardurilor de debit; posibilitatea de a autoriza biometric plăţile online efectuate cu cardul; funcţionalităţi de bază precum vizualizarea soldurilor, efectuarea de plăţi şi transferuri în lei şi valută, deschiderea de conturi şi depozite şi alimentarea conturilor de economii.
CEC Bank este instituţia financiară cu cea mai lungă tradiţie pe piaţa din România. Fondată în 1864, CEC Bank are în prezent cea mai extinsă reţea naţională, cu peste 1.000 de sucursale şi unităţi teritoriale şi active de peste 36 miliarde lei, la sfârşitul primului semestru din 2020.
CEC Bank oferă o gamă completă de produse şi servicii persoanelor fizice, IMM-urilor şi corporaţiilor mari, prin multiple canale de distribuţie: unităţi bancare, reţele de ATM, internet banking (CEConline), mobile banking şi phone-banking (Tele CEC). Statul român, prin Ministerul Finanţelor Publice, este unicul acţionar al CEC Bank. AGERPRES