Chişinău, 2 apr. /MOLDPRES/. Conectarea, deconectarea și reglarea încălzirii în blocurile locative conectate la sistemul centralizat de termoficare este efectuată, la solicitarea consumatorilor, de către gestionarul fondului locativ sau responsabilul de contor, desemnat de majoritatea locatarilor, transmite MOLDPRES cu referire la Termoelectrica SA.
„În cazul în care, pe parcursul zilei, temperaturile aerului exterior sunt ridicate, iar caloriferele sunt supraîncălzite, recomandăm consumatorilor să solicite intervenția gestionarului fondului locativ sau Termoelectrica, pentru ajustarea consumului de energie termică, utilizând următoarele canale: Centrul de apel – 1300 și 022 447 447; Pagina de Facebook a companiei – Termoelectrica SA; Aplicația Viber: 069-444-144 pentru raportarea problemelor tehnice”, indică un comunicat al întreprinderii.
Societatea pe acţiuni Termoelectrica asigură furnizarea energiei termice până la branșamentul clădirii (punctul de conectare), iar sistemul ingineresc de încălzire intrabloc este administrat de locatari, prin intermediul administratorul/gestionarului fondului locativ.
Termoelectrica asigură cu energie termică peste 4400 de imobile din municipiul Chișinău.
foto: Termoelectrica