Prima etapă a concursului de artă vizuală lansat de IULIUS pentru crearea simbolului Family Market Miroslava a desemnat, prin decizia unui juriu de specialiști, trei idei finaliste, care aparțin artiștilor Vladlen Babcinețchi, Dan Cebotari și Emanuel Chiriac. Mulțumim tuturor artiștilor ieșeni care și-au înscris în competiție ideile și care ne-au surprins prin propunerile fantastice, compozițiile inedite și viziunile puternice și bine conturate. Votează creația pe care ți-o dorești expusă, prin SMS cu tarif normal la numărul 1854, până pe 20 iunie 2021!
Încă un pas pentru alegerea viitorului simbol al Family Market Miroslava a fost făcut. Cele trei proiecte finaliste au fost desemnate de către juriul format din: Felix Aftene, Preşedinte al Uniunii Artiştilor Plastici din România – Filiala Iaşi; Maria Bilașevschi, critic de artă; Valentina Druțu, director al Muzeului de Artă de la Palatul Culturii; Dan Niță, Primarul comunei Miroslava, și Stela Fodor, reprezentant IULIUS. Aceștia au analizat în detaliu fiecare proiect primit, iar cele trei propuneri care trec în următoarea etapă a concursului de artă vizuală sunt: „Oda bucuriei”, realizată de Vladlen Babcinețchi, conceptul lui Dan Cebotari și „Mărinimie”, ce aparține lui Emanuel Chiriac. Jurizarea a avut la bază criterii precum: preluarea creativă a unor elemente din cadrul brandingului și individualizarea conceptului în acord cu personalitatea comunității, inovație și originalitate, estetică, imagine profesională, cromatică rezonantă proiectului în care va fi amplasată creația, descrierea conceptului creativ, impact vizual și mesaj.
În următoarea etapă a competiției, publicul va putea alege creația preferată, ce va fi expusă în parcul Family Market Miroslava. Votează prin SMS cu tarif normal la numărul 1854, în perioada 8 – 20 iunie, și alege proiectul care va fi simbolul Family Market Miroslava! Trimite SMS cu prenumele artistului (Vladlen, Dan sau Emanuel) a cărui creație te-a impresionat și poți câștiga CEC-uri cadou în valoare totală de 500 de lei, pe care le poți folosi la cumpărături în Palas Iași. Numerele de telefon care votează sunt înscrise automat în tombolă, iar câștigătorul va fi ales prin tragere la sorți.
Descoperă mai multe detalii despre creațiile finaliste pe site-ul Family Market, unde conceptele sunt explicate și reprezentate vizual de către artiștii care le-au conceput! Câștigătorul competiției va fi anunțat pe 24 iunie, într-o ceremonie care va fi transmisă în direct pe pagina de Facebook Family Market.