Șapte întreprinderi de turism din Republica Moldova s-au alăturat în premieră Turismului practic pe piața europeană la evenimentul China European Marketplace, desfășurat în luna mai. Atelierul online a fost organizat de Asociația Patronală a Industriei Turismului din Moldova cu sprijinul Agenției de Investiții și Asociația Europeană a operatorilor de Turism, notează Moldpres.
Scopul wokshop-ului este de a prezenta potențialul turistic al operatorilor cheie de turism din Republica Moldova și potențialilor turiști din China, pentru a putea primi, la momentul potrivit, vizitatori chinezi și alți turiști internaționali chiar din anul 2021, scrie sursa citată.
„Mesajul nostru este ca, atunci când va fi momentul potrivit, să avem totul pregătit pentru a-i întâmpina pe vizitatorii chinezi pe meleagurile natale. Le vom asigura că companiile de turism din Republica Moldova au implementat toate măsurile noi de sănătate și siguranță necesare – și vor fi în continuare gata să ofere clienților o experiență fantastică de vacanță”, a declarat Sergiu Manea, președintele APIT.
La rândul său, Julia Huang, reprezentantul World Travel Online, China, a menționat importanța participării la evenimentul ETOA.
„Formatul întâlnirilor virtuale one-to-one oferă o bună oportunitate pentru partenerii noștri de a prezenta Republica Moldova importanților operatori turistici chinezi și cumpărătorilor de călătorii”, a spus aceasta.
ETOA este singura asociație din turism din Europa care reprezintă interesele industriei în Parlamentul European. Asociația reunește peste 1200 de companii și acordă o atenție deosebită dezvoltării active a turismului. Asociația Patronală a Industriei Turismului din Republica Moldova a devenit membru cu drepturi depline al Asociației Europene a Operatorilor de Turism pe în mai 2020 la Londra. Membrii APIT au acces la bazele de date din peste 63 de țări și piețe. (sursa:www.infoprut.ro)